Search results

1. Mtlalex

Your car/truck as it sits now thread.

Jai faite la meme chose tantôt. Mis des spacer de 15mm, le fit est un peu mieux.
  2. Mtlalex

RIP Matthew Perry

https://www.cbc.ca/amp/1.7011889 Apparently he drowned in his hot tub. Another one struggling with mental health.
  3. Mtlalex

Loving this Lift!
  4. Mtlalex

Lift automobile

Un 2 poteau serais le best mais pas de place en hauteur. Je suis finalement allez chercher lui a Canadian Tire a 1500$. Sa va etre en masse pour mes besoin.
  5. Mtlalex

New Wheels!
  6. Mtlalex

2023 Spotted Thread.

7. Mtlalex

Aware me : Vaccum Robot aspirateur Piscine creusée

Bon qui en a un a me recommander?? Jai de moins en moins de temp pour m'occuper de la piscine car je travail souvent 6 jours et 60h semaine durant l'été. La garder propre est pas trop pire mais passer l'aspirateur commence vraiment a me tapper sur les nerf en plus jai un compteur d'eau dans...
  8. Mtlalex

BMW XM concept

Yen fume du bon chez BMW. Sa me fait tres mal de les entendre dire que cest leur meilleur design des dernier 50 ans. Un bonus en plus avec un kidney grill tres spectaculaire!
  9. Mtlalex

Est-ce que ma piscine coule??

Donc comme le titre le suggère je suis pas sur si ma piscine creusée coule ou pas? Je suis propriétaire de la maison depuis 2 ans(3ieme été) et je trouve que je met beaucoup d’eau. +- 1/2 pouce par semaine mais honnêtement c’est pas ci facile a dire car on se baigne pis cest pas toujours la meme...
  10. Mtlalex

WTB E91 pre lci body parts

Hi everyone, Im looking for: A front bumper either e90 or e91 A rear bumper for a e91 A passenger side side skirt either e90 or e91 All parts need to be Sapphire Black metallic and in decent condition as im trying to replace some off of mine but too cheap to repaint everything. Thanks
  11. Mtlalex

Bilstein B14 pro kit

Anyone has experience with them on a e9x? Im looking at a set for my 2007 wagon (touring). Online im reading good reviews. Most really like them as they are a good upgrade for the price. I was more concerned with is a few talked about blown shocks after 6-7 months and lots about broken studs...
  12. Mtlalex

Permis de conduire class 3

Pour ceux qui lont obtenu, quelle ecole me recomendez-vous?? Jaimerais bien rester dans montreal et environ sauf rive sud.
  13. Mtlalex

Need advice WTB Honda Civic

Hey guys, So I’m in the market for an older/second car. I’ve been looking around at Toyota, Nissan, but decided to go for a Honda civic. I’ve got a 5k$ budget that seem to fit pretty good with what I’m looking for. Basically a 06-10, 4 door, preferably manual but auto is also fine. the only...
  14. Mtlalex

Oil vs Natural Gas vs Electricity House heating

Whos got experiance with Natural Gas?? Is it really that much cheaper than electric or oil heating?? I keep reading that it is but im curious how accurate those sites are?? What do you guys think?
  15. Mtlalex

This sums up our changing society

Dont wanna start a big moral debate about how people like to identifie themselves in certain ways but this picture came up on my fb feed this morning and gave me a good laugh as its a pretty good reprensentation of some issues that can be encountered.
  16. Mtlalex

Rav 4 2017 hybrid SE

Année: 2017 Marque: Toyota Modèle: Rav 4 Hybrid Couleur: Gris Kilometres: 34800 Auto/Manuel: auto Condition: Excelente condition Raison de la vente: Nouvelle auto de Companie Paiement: 517.43 Taxes in Prix: Buy Back 19330.00 Lien vers leasebusters ...
  17. Mtlalex

2004 jetta tdi

Hey guys, Im looking for a turbo accuator for my jetta tdi. I called VW but they dont sell the part by it self. Can anyone point me in the right direction? all the auto parts i called also dont have any. Salut guys, Je me cherche un turbo accuator poour ma jetta tdi, Le Dealership ne...
  18. Mtlalex

Roof guys get in!

So I bought my house in 2010. According to the inspection the roof/shingles would need to be done in the next 5 years as the proper method/material were not used by the previous owner. In simple terms they used shingles on what they consider a "flat" roof. So 8 years later and 0 water...
  19. Mtlalex

Velo Stationaire

Donc je me suis monter un gym assez basic mais complet pour moi dans ma cave. Sa fais 5-6 mois que je l’utilise avec mon vélo de route monter sur un trainer pour faire mon réchauffement avant work out .. J’ai pas de trouble avec appart le fait que sa prend trop de place à mon gout. Je suis en...
  20. Mtlalex

Desmosedici RR Anyone??

Heres one that you don't see up for sale to often? https://www.kijiji.ca/v-sport-bikes/city-of-toronto/2008-ducati-desmosedici-rr-rare/1309855643?enableSearchNavigationFlag=true
Back