Search results

1. S

Keep or Trade Q5 Hybrid for Golf R or other.

Hey MR. Never thought that I would be asking this question one day as it depends on each person's situation but it's good to know what one would do... Currently I own a 2013 Q5 Hybrid, S-line, B/O...every option available. -It has 60K km. -Paid off. What I like about this car: - Fuel...
  2. S

Air suspension for RX 350 2015

Allo, Je connais une personne qui aimerait installer une suspension à Air sur un RX 350. Ce n'est absolument pas pour le show ou la performance...C'est pour une raison pratique. Cette personne aime beaucoup les SUV mais à de la difficulté à monter et descendre d'un véhicule. Bref, les...
  3. S

PRICE DROP: GTI 2013 6MT Garantie prolongée 31 DEC 2021

Localisation : Montréal Nouveau Prix : 23 000$ Vente par accommodation. Négo. Garantie prolongée transférable de 2000$ valide jusqu'au 31 Décembre 2021. Possibilité de financement 4.9% 60 mois. Doit être vendu d'ici le 20 août 2015. PHOTOS sur mon annonce Kijiji et LesPac...
  4. S

GTI 2013 6MT Garantie prolongée 31 DEC 2021

Localisation : Montréal Prix : 24 500$ Vente par accommodation. Négo. Garantie prolongée transférable de 2000$ valide jusqu'au 31 Décembre 2021. Possibilité de financement 4.9% 60 mois. Doit être vendu d'ici la fin août, sinon je la donne au dealer et il la revendra + chère. Description ...
  5. S

19'' TSW Mallory 5 Matte Black - Mint - 1200$

For sale: 19'' TSW Mallory 5 Matte black with tires. Mint condition 19x8 et 45. 5x112 Price 1200$ No curb rash or dents. I will post more pics once they are off the car At the moment you can see some pics of the wheel in my thread on MK6 where I am a more active member...
  6. S

19'' TSW Mallory 5 Matte Black - Mint - 1200$

For sale: 19'' TSW Mallory 5 Matte black with tires. Mint condition 19x8 et 45. 5x112 Price 1200$ No curb rash or dents. I will post more pics once they are off the car At the moment you can see some pics of the wheel in my thread on MK6 where I am a more active member...
  7. S

Stealhbox JL-W6 + BNIB amp JL 250/1 for 450$

Hi I have Stealhbox JL-W6 + bnib amp JL 250/1 Price is 450$ for everything. Fits for MK5 and MK6 Located in Montreal Pm me Thanks
  8. S

Catback Magnaflow MK6 GTI. 400$

located in Montreal. Price is 400$, Neg. Used for 20 000km. Pictures on my add on vwquebec PM me. Thanks http://www.vwquebec.ca/forum/attachments/mk6-pi%E8ces/92770d1430160984-catback-maganflow-dsc_0045-2.jpg
  9. S

PART OUT K04 ! GTI mk6

Hi All I am considering selling my K04 kit, with all it needs to have the maximum power. I am going to stop modifying my car and go back to a snooze mobile so that my wife stops complaining. Almost all the part I bought from a forum member 6 months ago. Here is what for sale: APR K04 kit...
  10. S

Recherche un bon Detailler pour apprendre

Bonjour à Tous, Je vois plein de chose intéressante sur ce forum et sur le web sur comment Detailler une auto. J'aime la théorie mais je cherche quelqu'un qui pourrait m'en apprendre plus. J'ai déjà du matériel et essayé de faire mon auto mais j'arrive pas à avoir de beau résultats. Bref, je...
  11. S

Ticket pour plaque non lisible

Bonjour à tous! J'ai besoin de vos avis. Hier je me suis pris une contravention car j'ai continué tout droit au lieu de tourner à droite dans une ligne réservé pour tourné à droite. Bref j'assume ce ticket. Mais dans le même temps, le policier me remet un ticket pour plaque non lisible. J'ai...
  12. S

Catback Magnaflow GTI MK6 350$

Hi I have a magnaflow Catback 3'' with 4'' tips for sale. Amazing exhaust. Deep tone. No drones at all! I am in Montreal, but will drive to Laval or Brossard if needed. Will send pictures by email... Or you can meet me, if you want to hear it on my car because I have another one. Bonjour...
  13. S

New in the VAG community

Hi All My name is Tony. I own a MK6 GTI candy white with k04 stage 2+ upgrade. I have loved this car since I bought it in May 2014. I am new to this Forum but have been pretty active on VWquebec and MK6.com. I am here to meet new people and read about people's passion for VAG cars. In the...
  14. S

Motul 5W40 8100 X-cess et autres marques.

Localisation : Montréal. Je me déplace seulement jusqu'à Laval ou Brossard. Prix : 1ère Bouteille de 5L = 50$ cash 2ème Bouteille de 5L = 45$ Donc 2 bouteilles de 5L pour 95$ J'ai aussi des filtre OEM Malhe pour les moteurs 2.0T. Description : Bonjour à tous. En Janvier, je passe voir...
  15. S

Localisation : Montréal. Je me déplace seulement jusqu'à Laval ou Brossard. Prix : 1ère Bouteille de 5L = 50$ cash 2ème Bouteille de 5L = 45$ Donc 2 bouteilles de 5L pour 95$ J'ai aussi des filtre OEM Malhe pour les moteurs 2.0T. Description : Bonjour à tous. En Janvier, je passe voir...
  16. S

17. S

Back