Search results

1. fredobd

FS: 19'' S4 mags with tires

650$ tires are still good for a little bit. Une roue a été réparée par PJacques. Aucune garantie. Some scratches on wheels. See pics. Price is low because of the repaired wheel and tires don,t have much left in them. Please call or email. I'm not on here often Fred 514-994-0900 or...
  2. fredobd

FS Rabbit 82 2portes 2L16V PRICE DROP

Rabbit 1982 2 portes, (Bumpers are included in the sale) -2L16V de GTI '92 avec transmission (2Y) Swap fait chez VAG -Swap Digi2 avec fuel rail BBM fait l'an passé. fait par VAG -Suspension Bilstein et H&R race (2ans - 500kms d'usure). installée par VAG -Ligne complete high flow sans...
  3. fredobd

Double Rainbow GTI - video inside

click here - youtube
  4. fredobd

1984 Jetta GLI Coupe (2 portes) now 3000$ gotta go!

Jetta GLI '84 2 portes 85000kms tout fonctionne très bien(même les 3 gauges en haut du shifter!) elle passait les hivers dans un garage (proprio allait en floride pendant l'hiver) je suis 3e proprio j'ai fait réparé: bushing de shifter, cardan, bearings avant et une petite crack dans le...
  5. fredobd

1984 Jetta GLI Coupe (2prtes) now 3000$ gotta go!

Jetta GLI '84 2 portes 85000kms tout fonctionne très bien(même les 3 gauges en haut du shifter!) elle passait les hivers dans un garage (proprio allait en floride pendant l'hiver) je suis 3e proprio j'ai fait réparé: bushing de shifter, cardan, bearings avant et une petite crack dans le...
  6. fredobd

'84 Jetta GLI 2prts comme neuve!

Jetta GLI '84 2 portes 85000kms tout fonctionne très bien(même les 3 gauges en haut du shifter!), aucune réparation à faire aucune rouille, elle passait les hivers dans un garage (proprio allait en floride pendant l'hiver) je suis 3e proprio ne prend pas l'eau du tout j'ai fait réparé: bushing...
  7. fredobd

'84 Jetta GLI 2 prts comme neuve!!

Jetta GLI '84 2 portes 85000kms tout fonctionne très bien(même les 3 gauges en haut du shifter!), aucune réparation à faire aucune rouille, elle passait les hivers dans un garage (proprio allait en floride pendant l'hiver) je suis 3e proprio ne prend pas l'eau du tout j'ai fait réparé: bushing...
  8. fredobd

Is Julep on?

Just wondering... I was planning on going this tuesday wondering if i'll eat a poutine alone?
  9. fredobd

WTB: Hub Momo Small Spline (mk1) & Recaro front seats (Mk1 or 2)

Comme le titre le dit. show pics of seats please fredobd@hotmail.com or phone 514-233-0501, 613-780-9980 or 1-877-780-9980 Thank you
  10. fredobd

St-Hyacinthe Show, leaving Julep at 12:30

Just to make sure there's no confusion, we will leave Julep at 12:30 to meet the gang at 10-30
  11. fredobd

WTB: Momo Steering Hub Small Spline (Mk1)

Comme le titre dit PM, email ou téléphone: fredobd@hotmail.com Fred 514-994-0900 Merci!
  12. fredobd

Mk1 & Mk2 - Show - Bouffe, St-Hyacinthe Tout le monde bienvenue!

So here's the link from VWQuebec: Tailgate Party Mk1/Mk2 Samedi 20 Juin 2009 - VWQuebec.ca tout le monde est bienvenue et les Mk1&Mk2 seront stationnés ensemble.
  13. fredobd

Pression d'air des pneus

Bonjour! Je me suis dit que je m'addresserais à des gars de track pour avoir une réponse basée sur expérience et non du garage du coin. Je veux savoir quelle pression mettre dans mes pneus. Je conduis ''violemment'' ma voiture et j'aime que les pneus répondent le plus possible malgré...
  14. fredobd

Votree assureur est courant de votre swap?

C'est pas du code de sécurité routière mais c'est quand même une question légale... J'ai dit à mon assureur que mon nouveau véhicule avait un moteur plus gros que d'origine pour éviter des ennuis si qque chose arrivait... Ils refusent de m'assurer et me disent que je dois faire affaire avec...
  15. fredobd

Does your insurance know about your swap?

Just called my insurance to add my bunny. Figured I'd play it safe and answer truthfully to their questions therefore telling them about the swap. They refused to insure the car since it is ''modified''. My question is this: Does your insurance company know about your swap? If yes...
  16. fredobd

Golf 2006 GLS TDI - Now at 11 000$!!!

2006 Silver Golf GLS TDI 5 Spd standard. power remote lock Power windows Power heated mirrors Heated seats Cruise control AC 90 000kms Summer and winter tires included 4 door obviously 11 000$ New price!! peut faire 1000km avec un plein de 55litres!!!!!! Pics will come later...
  17. fredobd

FS: '06 Golf GLS TDI - now at 11 000$!!!!

2006 Silver Golf GLS TDI 5 Spd standard. power remote lock Power windows Power heated mirrors Heated seats Cruise control AC 90 000kms Summer and winter tires included 4 door obviously 11 000$ - PRICE DROPPED AGAIN Pics will come later Fred 514-994-0900
  18. fredobd

FS Parts (Mk1 Mk2) + tires + wheels

Banquette arriere Mk1 bleu foncé sale - 20$ Bearing de roue (mk1) - 20$ Mk1 Bulb connectors : 5$ each Tank à washer fluid arriere Mk1 - 10$ Mk1 grill 2 single rounds middle only (vw bage is screwed in Only 1 clip broken) - 75$ Rad de chaufrette (mk1 je pense) - 15$ Bas de...
  19. fredobd

How fat of a lip can you have on a 04 A4 ?

My buddy wants to change his wheels on his A4 and he would like to have as fat a lip as possible on rear wheels.. How wide can it be? Any suggestions? He wants 19'' black wheels with polished lip... He won't want to lower the car more than with his sport package and he's not into the...
  20. fredobd

Pouvoir ou controle?

Après le thread intéressant de Gaspé, je me suis dit que ca serait intéressant de savoir si vous préférez upgrader votre handling ou le power! Pour ma part, la tenue de route passe avant... En d'autre mots, j'aime mieux être rapide sur une track que sur le 1/4 de mile...
Back