News: C63 Black series laps the Ring in 7:46

AC22

Legacy Member
http://www.teamspeed.com/forums/amg...lack-series-laps-ring-7-46-a.html#post1190118

According to reports floating around the web this morning, the baddest of all new benz's, the Mercedes-Benz C63 AMG Black Series, lapped the famous Nordschleife in 7 minutes, 46 seconds. The feat was done in the hands of Sport Auto.

The C63 AMG Black Series is in good company posting a time in between the new Porsche 911 Carrera S (7:44) and the wild BMW M3 GTS. (7:48) Stay tuned for an official release from Mercedes-Benz soon.

1211black.jpg

C'est la moidre des choses tant qu'à moi...Au prix que le char se vend...

Ca donne rien d'etre un hater. Commentaire typique d'un bmw'eux , en plus tout ca avec une tranny ATX, pour ajouter l'insulte a l'injure

Black Series track pack comes on "race" tires.
Plus half of the "production" cars on the list were done on "race" tires and some cars were even gutted with cages..

Very impressive time .

u mad cause Mercedes is faster than bmw ?

Non en fait je me suis trompé de char...

Je pensais qu'on parlait de la SL63 AMG Black Edition qui est aussi un monstre...

Et le commentaire n'a absolument rien de "hate"...Jvoulais juste répondre à celui

qui a dit qu'il se tenait dans un territoire sérieux, qui selon moi est normal puisque le

char EST sérieux...

Tu payes pas 400 000$ pour être dans le territoire d'une dodge néon certain!

Mais bon la C63 je sais pas combien elle vaut :(

Back