Article: Do you make more money/are you more successful than your parents?

mig0s

Well-known member
Maybe not the best timing and I know it's MR but for once, can we have a normal and sincere discussion? You can lie if you want but as you can see what happened to oldschool16v theres really no point in doing that.

Anyways do you make more money than your parents? If you do, do you help them out financially? Do you consider yourself more successful than them?

I know a few successful people that lived poor as a kid because their parents are either poor immigrants or lacked education. I also do know a few spoiled kids with super rich parents but they struggled to finish highschool and are not doing with with their life besides partying and doing drugs.

Personally, i make significantly more than my mom but my dad has a dozen of rental properties in the States so he surely makes more than me even after all the related expenses. We don't give each other money because we dont need to.

And as of now i'm not really as succesful as my dad was. He was an executive for deloitte.

What about you?

Inb4 raptor jesus asking me if i would like to make less money for a bigger dick

Inb4 MR average 100k joke
Inb4 GTR
Inb4 fake tits asian
Inb4 mint solara
Inb4 alain calling me mesgosses
Inb4 chauffage

I do decent money but my father do like 4X my cash... my mom dosent work she got cancer.

But after all, my parent help me a lot. Last year they give to me like 5000$ for all year, helping me for things.

Selon revenu Québec/Canada oui.

En vrai non.

because...

13d.jpg

Aka travail au noir

Originally Posted by RaptorJesus

Would you like to make less money but have a bigger dick

Originally Posted by Alain954i

Hey mesgosse le pas d'icitte, ton pere chinoa paie quoi pour le chaufFAGe dans ses appartes?

There you go.

The question is not if you make more then your parents but rather do you make more than the MR average of 100K and do you make enough to buy a GTR, a mint Solara and a new pair of tits for your flat asian girlfriend.

Moi, mes parents et mon frère on est tous dans la classe moyenne. Ma mère travaille pas à part donner des cours de courtepointes ici et là (c'est vraiment nice ce qu'elle fait) et mon père fait plus que moi (en plus d'avoir un gros tapon de cash on the side). Mon frère et ma belle sœur combinés font la même chose que moi environ.

Je fais salement moins que mes parents.

Mais je suis aux études et je travaille 10h/semaine haha

Non parce que c'est deux comptables agréés de carrière, récemment retraités. Et moi je travaille dans l'audiovisuel comme pigiste et je fais des rénos de maison entre les contrats de son. donc non.

and to answer your question.

Yes and No.

I make more then both combined (or close to it) but that's not a fair comparison because my mom is here but works part time on a shitty salary while my dad is an engineer and makes a decent wage but in Romania which is much much less than an engineer here. But in terms of job title and prestige, I consider my dad more successful.

Je sais pas vraiment combien mon père fait comme salaire mais je sais pertinament qui doit faire le double de moi environs .

Ma mère est a la retraite mais gagnais pas beaucoup . je gagne pas mal la même chose que elle environs defois plus tout dépend combien de comission je me sort

Non parce que c'est deux comptables agréés de carrière, récemment retraités. Et moi je travaille dans l'audiovisuel comme pigiste et je fais des rénos de maison entre les contrats de son. donc non.

vas dont te trouver une vraie job :p

PS: si tu as besoin d'un Cooper, Sound Devices 744T et des micros oublis moi pas

Back