driftig is......

drifting is.....

• sport

Votes: 38 45.2%
  • just something people do

Votes: 29 34.5%
  • other(please specify)

Votes: 17 20.2%

• Total voters
    84
Status
Not open for further replies.
écoute la jai un DEC en arts pis un BACC en design graphique tu viendra pas me dire c koi l'art svp...

merci.

ps. l'originalité nest pas de lart...

Last edited:
écoute moi j'ai un dec en bois pis un bacc a recyclage tu devrais comprendre que l'art peut etre differente choses pour differente personnes.

Johnnybee said:
écoute la jai un DEC en arts pis un BACC en design graphique tu viendra pas me dire c koi l'art svp...

merci.

ps. l'originalité nest pas de lart...

Art as been so much use and abused these days, that it looks like a 67 year old 2$ Hoe.

Every Beatnick with a bad trip is claiming to being the next Dali.

I do agree that cleverness is not Art.

art ne veux pas seulement dire peinture.. l'art et le design sont les nouveaux intérêts sociaux. Les compagnies payent très cher pour les services de designers .Les autos stylisée , ce sont des designer qui les fond, ton keyboard ergonomique, cest un designer qui le fait, ta chaise a été pensée pour que tu soit + confortable dessus.

Le nouveau Bar du coin qui à l'air detre tres contemporain avec ses décors stylisé (banc, chaises, fauteuils, publicité) ont tous été concus...

L'art existe pour créé et n'importe quel design à une fonction

La majorité des quebecois croit toujours que l'art c'est tenir son pinceau 24/24h à la quête d'une peinture exceptionnelle.. Update your knowledges....

even fighting/ self defence is an art.... martial arts... thats the only reason i'm thinking it's "okay" to label drifting as an art.

i'd still rather label it as a form of motorsport tho

je vois le drift comme un art aussi mais je nai pas necessairement la meme définition de l'art que JohnnyBee. L'art est un concept tres large

de toute facon le drift est plus un art que le lapping peu l'etre comme le lapping est plus un sport, selon moi. le niveau de compétition dans le lapping est de loin supérieur que ce soit le DTM, la F1 ou la coupe écho....les comopétitions de drift sont d'avantage des shows que des compétitions

Eternal Rider said:
something normal, its not impressive, theres no contact, no cheerleaders.. :bigup:
its not a sport, ( appuyer sur une pedale pi tourner un volant)

So says the guy that never saw a live race. Many poeple think racing is not a sport, because the biggest share of the load is carried by the car. Until they get their bum inside a racecar and go out for 10-15 fast laps, then the get out and puke their guts out and pant like a husky in 40 degree heat.

Racing is very much a sport, and so is drifting.

Notice I differentiate racing and drifting? That is what I think: drifting is indeed a motorsport, but it is not racing. Anything with judges cannot be a race. Just like sky-jump is not racing compared to downhill decent.

Drifting is very nice to watch and very entertaining, but personally prefer racing. But it is a very close second!

Status
Not open for further replies.
Back