Scooter
Premium
Non.C’est pas un gars qui était sur le forum? Il avait une collection de voitures incluant une Renault spider je pense, je croyais qu’il était plus palestinien que juif
Non.C’est pas un gars qui était sur le forum? Il avait une collection de voitures incluant une Renault spider je pense, je croyais qu’il était plus palestinien que juif
It's super cool and rare. Cool that manufacturers are doing these types of cars.Problem with owning a car like a Project 7/8 here is the knowledge about its quirks and Jags in general isn't really readily available. There is no Swallows or Powerbell Garage etc. “i need this specific part, off to Jaguar parts depot” vs here “Backorder No ETA” Thats if parts dept even picks up the phone
I got a ride in one and it was a pretty cool car. When it first came out I didn’t really get it but lately Im enjoying oddball stuff like P7 P8. Its a passion project with a budget of rounding error.
If you want to down a rabbithole look up the Alpine A110 stuff. Dave is a very interesting guy, he worked on those Jaguars as an engineer at SVO
![]()
Alpine A110 Tuning - LIFE110
Blend the A110’s unique charm with your choice of greater sporting performance and character. More feedback, more control and more individuality. An A110 that will still amaze in everyday use, but attack a country road with greater precision, speed and confidence. Brilliance deserves the best...life110.co.uk
Exactement, ils ont des focus RS dans le même style. Porte arrière qui ouvre sur un bac de rangement en bois.Faq il y a litérallement une porte pour les places arrières mais pas de place arrières lol, ca fait juste pas de sens comme char...
M3 CS is better but the Jaguars are what AMG once was. I get the appeal of itIt's super cool and rare. Cool that manufacturers are doing these types of cars.
But objectively, an M3 CS is probably better ?
Exactement, ils ont des focus RS dans le même style. Porte arrière qui ouvre sur un bac de rangement en bois.
J'ai eu un R et un SVR pour 6+9 mois au total . Zero problemes. Quelques rattles ? Oui...mais Un Porsche aussi a des squeaks.J'ai toujours voulu une F-Type V8, je trouve le look insane et probablement le son dans les plus epic sur la route, mais le nom Jaguar me fait tellement peur lol.
Elles sont tellement abordables en plus, je me suis toujours demandé à quel point c'était des tas de problèmes.
J'ai eu un R et un SVR pour 6+9 mois au total . Zero problemes. Quelques rattles ? Oui...mais Un Porsche aussi a des squeaks.
Mais bon...chaque un a sa chance ?
C'est vrai aussi...Ouin les problèmes viennent pas en 6 mois habituellement haha pas une tres bonne reference![]()
Subscriptions to access diagnostic databases is pretty normal these days. VW does is via SFD (no more vagcom) Stellantis has SGW. Even with professional level diagnosis tools like Autel MaxiSys. Many cars now to reset basic things or enter workshop modes you need to connect to a database"Gros" bémol.
Semblerait que c'est presque impossible de changer les pad de brake sans passer par le dealer.
Un nouveau cash grab que Hyundai commence avec les véhicules haut de gamme?
https://www.thedrive.com/news/repla...q-5-n-requires-a-professional-mechanics-login
It works but you could run into an issue with certain Brake By Wire systems that continuously measure pad thickness and position. Entering workshop mode allows you to reset the system with new pads. C8 vettes run into this issue if not done correctly.C'est sur qu'on s'en va vers là et les gens continue d'acheter ces voitures bourrées d'obsolescence ou de multiples complications pour les réparations/entretien. Mais pour ce que ça vaut j'ai vue du monde sur internet bypasser cette affaire là avec un outil homemade 12v.
Tesla does this via service modetous ces mode devrait etre obligatoire d'etre mis dans l'ecran de nos jours.. tout comme l'affichage de tous les code d'erreur!
ayoye, on est rendu là. Bye Bye DIYSubscriptions to access diagnostic databases is pretty normal these days. VW does is via SFD (no more vagcom) Stellantis has SGW. Even with professional level diagnosis tools like Autel MaxiSys. Many cars now to reset basic things or enter workshop modes you need to connect to a database