My 08 Srt4

I'm curious to see what kind of numbers I'll make with the MS1k, I'm not planning on clamping it though. The guy that sold me the downpipe was making 340whp clamped at 21 psi with bigger injectors, downpipe, intake and oem ECU. I think 17 psi is more than enough to have some fun.
 
Just get a ms1k v3. It's gonna be faster then ms1. Even with ms1 it was just too much for the fwd, torque steer is crazy and clamping is alleays a hit or miss. Rather not risk it.
If you really want, the stock turbo upgrade is a fairly cheap option, 360whp at those psi levels...capable of running 11's on slicks.

Make sure to get some race motor mount inserts, these made a world of difference but expect some vibrations.
 
I'm curious to see what kind of numbers I'll make with the MS1k, I'm not planning on clamping it though. The guy that sold me the downpipe was making 340whp clamped at 21 psi with bigger injectors, downpipe, intake and oem ECU. I think 17 psi is more than enough to have some fun.


I think this calls for an Adonis meet followed by some runs down in Mexico lol
 
Front
IMG_20131012_150224.jpg


Back
IMG_20131012_150231.jpg
 
@ camry16 it's not hard to beat the reliability of my Mazda 6, it's a turbo car for sure it's not the most reliable
 
Last edited:
Also much heavier.

Stratmann you will rape us both. 335's are just too quick with a tune
 
Also much heavier.

Stratmann you will rape us both. 335's are just too quick with a tune

I could always disable my meth kit and set the tune to a very conservative setting or turn everything off completely to make it more even. I couldn't care less about winning or losing It would be cool to simply meet u both!


Maybe we can turn it into a small meet.
No mascots, or naming the group or bashing of any type.

Just a small cool group of guys to shoot the shit before winter comes :(
 
Belle machine, mon ancien voisin en avait une. Pas mal les même mods aussi, du AGP.

Le seul désavantage que Dodge se sont planter je trouve c'est qu'il aurait du mettre ça LSD, aurait pu aider au torque steer. Car un CSRT-4 c'est pas super beau a voir décoller au drag, ça spin en cochon.

Pourtant les NSRT-4 en avait :(

Pense tu garder les roues ou dropper l'auto?
 
Belle machine, mon ancien voisin en avait une. Pas mal les même mods aussi, du AGP.

Le seul désavantage que Dodge se sont planter je trouve c'est qu'il aurait du mettre ça LSD, aurait pu aider au torque steer. Car un CSRT-4 c'est pas super beau a voir décoller au drag, ça spin en cochon.

Pourtant les NSRT-4 en avait :(

Pense tu garder les roues ou dropper l'auto?

j'aime bien les roues d'origine, je veut pas mettre trops d'argent sur l'exterieur. Cet hivers je vais sabler et polir le contour pour enlever le curb rash J'ai deja achete un set de Eibach qui drop 1.2avant et 1,0 arriere. Les ingenieurs a Dodge pense que le ECS peut remplacer un LSD lol c'est vraiment speciale decoller avec ce char
 
j'aime bien les roues d'origine, je veut pas mettre trops d'argent sur l'exterieur. Cet hivers je vais sabler et polir le contour pour enlever le curb rash J'ai deja achete un set de Eibach qui drop 1.2avant et 1,0 arriere. Les ingenieurs a Dodge pense que le ECS peut remplacer un LSD lol c'est vraiment speciale decoller avec ce char

Cool tu postera des pics
 
Back
Top