My 08 Srt4

Just get a ms1k v3. It's gonna be faster then ms1. Even with ms1 it was just too much for the fwd, torque steer is crazy and clamping is alleays a hit or miss. Rather not risk it.
If you really want, the stock turbo upgrade is a fairly cheap option, 360whp at those psi levels...capable of running 11's on slicks.

Make sure to get some race motor mount inserts, these made a world of difference but expect some vibrations.


on its way to realtune for stage 2 upgrade. Im sending the ecu as well this week. Cant wait for spring time!
 
So my dad just sent me these two horrible pictures




Thanks to realtune for the awesome service! Waiting on my ms1k ecu and the fun begins
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I really enjoy that your previous car and this share almost the same color.

Man these things are so quick its stupid, got crapped on by one of these the other day. That said I have mad fuelling issues.
 
Fais attention avec les MS1K car ils les ouvrent et les referment avec du silicone a gasket noir mais ce n'est pas aussi bien sealé qu'un PCM qui n'a jamais été ouvert et le mien a pris l'eau après un shampoing moteur..... ( je suis tombé en panne quelques kilomètres après être sortit de mon garage. ) Realtuned n'on jamais voulut me rembourser mais par chance j'ai réussit a le passer sur la garantie chez Chrysler et j'ai eu un PCM neuf. Par contre après avoir perdu 600$ je n'ai pas voulut me risquer a en faire programmer un autre.

Je sais que l'on devrait toujours recouvrir le PCM et l'alternateur quand on fait un shampoing moteur mais c'était la première fois que ça m'arrivait en 5 ans de shampoing moteur sur mes véhicules.....
 
Fais attention avec les MS1K car ils les ouvrent et les referment avec du silicone a gasket noir mais ce n'est pas aussi bien sealé qu'un PCM qui n'a jamais été ouvert et le mien a pris l'eau après un shampoing moteur..... ( je suis tombé en panne quelques kilomètres après être sortit de mon garage. ) Realtuned n'on jamais voulut me rembourser mais par chance j'ai réussit a le passer sur la garantie chez Chrysler et j'ai eu un PCM neuf. Par contre après avoir perdu 600$ je n'ai pas voulut me risquer a en faire programmer un autre.

Je sais que l'on devrait toujours recouvrir le PCM et l'alternateur quand on fait un shampoing moteur mais c'était la première fois que ça m'arrivait en 5 ans de shampoing moteur sur mes véhicules.....

J'ai deja entendu de ce probleme, j'en fait au moins 5 shampooing moteur par jour et je couvre toujours l'ecu,fusebox, coilpack. J'ai deja verifier le seal et il a l'air bien fait.




petit shampooing fait la semaine passe
 

S2B Turbo


Got my downpipe repaired, the previous owner had it repaired and the welds were terrible



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Dipped the wheels metallic Graphite last week. I will redo them and add more metallic flake next time.




Picked up some dress up pieces that have been accumulating at my parent's house.

Rad cover I will be painting wrinkle black to give it an OEM look


Coil cover, I painted the insert with some metallic copper I had laying around from the mazda6.




Custom made plaques.


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la fibre de carbone dans l'engine bay donne un très beau look!

quelle est la compagnie qui fais les panel et intake cover en fibre ?
 
Thank you for the kind words. The carbon fiber parts are made by inline carbon in Ontario.

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