Nissan Skyline GTR 3.2 Litre ,1000hp

Wearing gloves but no helmet make you look like a real amateur.
If you head hits the roll cage with force you'll be a vegetable.
 
lol here we goooo again !!! lets the hate begin !!!

such a montrealracing comment

ok ill be polite and explain u something


1/8 mile track /
only doing some testing wit the car at 50% power level ,

nothing to be scared off

btw i had to fix shit on my car all day and my hands were fucking oilly
the glove are a nessicity so my hand dont slip

how bout that bruh?
 
Luke, it's your head, not mine.

No hate, the car is crazy like everyone has already said but accidents are never planned.


P.S. still an amateur.
 
adam , iam maybe n ammateur but u still cant pay yourselft a car like that so , relax your baal bud

ps, your a fag
 
Watching your video it seems like you lift off during shifts, which is fine but you're not making the most of the sequential gearbox. If you have a Haltech ECU you could wire a load cell (force sensor if you will) into the shifter to do a shift cut when you pull the lever. It also has the benefit of eliminating missed shifts and makes the transmission last longer.

Here's what we use on our rally cars: I think it costs around 1200$

http://www.texense.com/fr/produits/...-flexion-motorsport-gearshift-capteur_79.html

There's also a version for which you don't need a programmable ECU. It has the control box wired into it already. A little more expensive but painless installation.

http://www.texense.com/fr/produits/...ck-shifter-quickshifter-moto-shiftrig_94.html
 
adam , iam maybe n ammateur but u still cant pay yourselft a car like that so , relax your baal bud

ps, your a fag

Le fait que tu puisses te payer quelque chose ne te rend pas nécessairement plus intéressant, brillant, intelligent ou pilote.

Il ne fait que te donner un conseil. Tu peux dire: je comprend, mais je ne le ferai pas. Point.

Et comme tu faisais remarquer dans ton autre post: personne à St-Eustache ne porte de casque. Mais personne ne roule 1000hp en séquentiel non plus. Tu te compares vraiment aux autres paumés en civic de 120hp? Non? Bon bien assume ta navette spatiale et réfléchis au fait qu'une ligne hydraulique sur tes brakes lâche au bout du strech à 150km/h, ya de fortes chances que ton prie pour un casque rendu là.

BTW: j'aime le build, ça a du coûter une palette de cash. Ça semble avancer en criff aussi! C'est juste l'attitude que je ne comprendrai jamais.

Watching your video it seems like you lift off during shifts, which is fine but you're not making the most of the sequential gearbox. If you have a Haltech ECU you could wire a load cell (force sensor if you will) into the shifter to do a shift cut when you pull the lever. It also has the benefit of eliminating missed shifts and makes the transmission last longer.

Here's what we use on our rally cars: I think it costs around 1200$

http://www.texense.com/fr/produits/...-flexion-motorsport-gearshift-capteur_79.html

There's also a version for which you don't need a programmable ECU. It has the control box wired into it already. A little more expensive but painless installation.

http://www.texense.com/fr/produits/...ck-shifter-quickshifter-moto-shiftrig_94.html

This! Les gars de drag qui poussent moindrement ont ça. Tu mets une switch pour désactiver ce circuit-là pour quand tu chauffes sur la rue.

Tu peux en faire un sans passer 1200$: load cell avec une paire de fil de signal qui reçoit 24v. Quand le circuit ferme (i.e.: le courant passe) ça envoie le signal à l'ecu de lift-off ton gaz pour 0.1 ou 0.2 secondes, le temps de passer la gear. Mais ça c'est en 100% programmable (motec, altech, megasquirt).

Les gars se servent également de ça sur des non-séquentielles pour ajuster le boost selon la gear: 1ere 60% boost, 2e 75% boost, 3e: 90% boost; 4-5e: 100% boost + nos shots.
 
Petit conseil tu le prend ou non, drop pas la clutch au decollage, essais de faire slipé la clutch un peu, de 1) ca epargne tout le drivetrain en permettant de prendre tout les ''lousse'' (trans/drivingshaft/cardan etc) et 2) les pneu partirais moin en boucane.

Al
 
al. scrap iron
jai une
tilton flow control valve qui fais exactement se que tu vien de dire


pour les autres qui parle datitide jai esseyer etre diplomats mais me fais insulter. c po mon fort , bref

pour le shifter qui coupe lignitiln oui cest deja dans les plans, et cest en commende !!
mthanks everyone
 
Beau char, à te voir écrire, beau ti-coune aussi !

PS. C'est quand même poche que tu te compare aux civics de St-Eu !
 
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