News: Pat Cyr pro drift Scion FR-S revealed

He ruined it. I didn't know to make a drift car you had to make it ugly. I could live with the color scheme but the body kit and wheels :barf:

Only the blacked-out headlights are a nice addition. Should have done something like this:

sema-scion-frs.jpg

I love it! The front splitter is a bit too much tho and the wheels would look much better in a different color.. Cant wait to see what wheels he is waiting to put on there. I really like the red tinting on the back lights.

C'est moi où ya quelque chose de awkward dans le wide body? J'arrive pas à mettre le doight dessus...

Moi je crois c'est les fenders noir qui m'accroche ... Je les aurais mis la couleur du char ... Et des roues plus foncé ... Mais damn avoir ca dans mon garage, ma blonde aurait de la compétition !! Le lit ou le divan dans le garage ... Hummmm :D

DEv

Sick shit!!!!
Drôle que le moteur choisi est été divulguer étant donner que dans l'article fait par stance is everything sorti hier si je ne me trompe pas le moteur demeurait toujours secret???

The meat slicer is back!

As for the look; Remember, every person likes something different.

The look, matches Pat's style perfectly. It will be awesome to see it hit the track.

I honestly don't think it's finished yet; it probably still has a few tweaks that need to be done -- the season is still 5 months away.

C'est moi où ya quelque chose de awkward dans le wide body? J'arrive pas à mettre le doight dessus...

Le wide body Trop rond a mon gout ... Mais pareil vraiment belle kan quon pense que c pour battre a mort pis accrocher partout!!!

He ruined it. I didn't know to make a drift car you had to make it ugly. I could live with the color scheme but the body kit and wheels :barf:

Only the blacked-out headlights are a nice addition. Should have done something like this:

sema-scion-frs.jpg

Je pensais jetait le seul a la trouver affreuse , fiou!

Oubliez pas que c'est pas un show car là.....les lips et kit de jupes à 5000$ ne servent pas à grand chose là-dessus.....c'est un char de drift, je suis pas mal sûre que bien des choses sont pensées en conséquence.

Back