News: Spoon testing parts for the CR-Z

Can we have 1 discussion without having all the Genesis enthusiasts comparing their car to the world ?

Yes its a cool car its RWD, it hazz turbozz, its the creme of awesome. Can we move on now?

ENFIN ESTI!!!


Tk moi j'abandonne ce tread, trop de vraiment hommes qui ont des Hyundai pis qui trip icitte. Je va aller me remettre dans le droit chemin dans la section sex and relationship. *byewhore*
 
J'ai croisé (bien plutot suivi pendant un bout) une deuxieme CR-Z d'essais dans le Vermont hier,le moteur semblais manquer beaucoup de puissance dans les montés,mais sa l'air assé a l'aise dans les courbes par exemple .Grise elle est pas laide du tout!!! *tu*
 
Voilà un article intéressant bien d'ici sur la version stock de l'auto...

http://monvolant.cyberpresse.ca/essais/matchs-et-critiques/201007/30/01-4302560-samuser-sans-polluer-cest-possible.php

Et quelques extraits du dit article:

Il est fascinant de constater avec le recul que la CR-Z affiche un rapport poids/puissance inférieur à celui de la CRX originale,

Les espaces de rangement, nombreux, font un moment oublier les dimensions lilliputiennes du coffre derrière le hayon.

Fourchette de prix : 23 490$ à 24 290$
 
new one from Super GT race in japan

L3E8169.jpg
 
Hybrid technology is supposed to be an advance! A step forward... not a stupid selling gimmick.

a step forward toward less CO2 emissions and a GREENER planet (so that our kids can live a happy life...remember ? )...not toward better performances for people in need of adrenalin...

anyway, in 50-100 years "cars" will probably be speed limited to 100km/h and you'll just need to write the adress where you want to go and everything will be automated...it's just a matter of time
 
Back
Top