News: The Creator of Minecraft Just Bought a $70 Million Mansion

DannyITR

Administrator
Staff member
Can anyone identify the black car in the last pic? It looks like a Spyker to me.

Markus Persson, the creator of the popular game Minecraft, beat out Jay-Z and Beyoncé’s $70 million dollar offer on a Beverly Hills mansion.

It’s a record price even for the Beverly Hills neighborhood but Persson just sold his company to Microsoft for $2.5 billion so he’s in a position to afford it. Check out the pics below.

http://www.montrealracing.com/wp/wp...f-minecraft-just-bought-a-70-million-mansion/

1214-minecraft-mansion.jpg

1214-minecraft-mansion3.jpg

1214-minecraft-mansion4.jpg

1214-minecraft-mansion6.jpg

more: http://www.montrealracing.com/wp/wp...f-minecraft-just-bought-a-70-million-mansion/

Very nice looking house.. However I'd have this parked outside..
reggie-jacksons-ferrari-daytona-spyder-on-offer-in-arizona-26041_1.jpg

because this would always be broken
2007_tvr_sagaris-pic-10955.jpeg

jay-z/beyonce's bet was 70 mil, if he beat em, the estate must have cost more than 70 no? lol

Good for him, living right and doing what the fuck he wants. Most definitely not one of those boring ass millionaires who buy a c230 mercedes without even getting the AMG package

nice mais serieux 70 millions... bitch please la maison est nice mais ca vaut vraiment pas ca ... tu paye en esti pour la ''vue''
le 3/4 c le garage et la piscine... c vide que le criss comme house

nice mais serieux 70 millions... bitch please la maison est nice mais ca vaut vraiment pas ca ... tu paye en esti pour la ''vue''
le 3/4 c le garage et la piscine... c vide que le criss comme house

Terrain, offre et demande.

justement .. etre milliardaire je laisserai cette place a shehulk et jay-z lol c'est être lazy acheter cela... j'aurais un manoir flambant a mon gout pas des restants

Tu sais tu combien de temps ça prend faire une maison comme ça? J'en ai fait une de 25 millions a Longueuil pis ça prit 5 ans, j'imagine pas une comme celle la. Si j'étais capable de payer pour rester dans cette maison la en attendant la prochaine ça me dérangerait pas vraiment. Le monde qui ont de l'argent ont souvent des goûts asser précis, mélange ça avec des designers mèlés plus ta femme et ça donne des résultats catastrophiques. Quand tu vois une salle de bain de 100000 se faire démolir 3 fois parce que monsieur aime pas ça, tu comprends ben des affaires.

Back