where is the wing? Very Nice S2K ! :bow:
mastaKILLAH Legacy Member Apr 18, 2010 #24 drift set up right here 18x9+20 advan model 6 shitty pic from a shitty point and shoot camera
T Tropikal New member Apr 18, 2010 #25 je trippe pas honda généralement ..mais la comment quelqu'un peu pas aimer le stance de cette S2000 !? 11/10 ! *tu*
je trippe pas honda généralement ..mais la comment quelqu'un peu pas aimer le stance de cette S2000 !? 11/10 ! *tu*
oldschoolZ Well-known member Apr 18, 2010 #26 you're from BC ? nice car anyways, a bit too agressive for me but it's cool
arsenic06 New member Apr 22, 2010 #29 C'est tellement beau, mais maudit qu'on a pas le spot pour des chars de même. Se promener comme ca à Montréal c'est suicidaire
C'est tellement beau, mais maudit qu'on a pas le spot pour des chars de même. Se promener comme ca à Montréal c'est suicidaire
arsenic06 New member Apr 22, 2010 #30 C'est tellement beau, mais maudit qu'on a pas le spot pour des chars de même. Se promener comme ca à Montréal c'est suicidaire
C'est tellement beau, mais maudit qu'on a pas le spot pour des chars de même. Se promener comme ca à Montréal c'est suicidaire
darkestfenix Well-known member Apr 22, 2010 #33 just out of curiosity are the front fenders as sharp as they look? They look like they'll give you a nice gash if you slide your hand across them.
just out of curiosity are the front fenders as sharp as they look? They look like they'll give you a nice gash if you slide your hand across them.
lol_face3 New member Apr 22, 2010 #34 serious business look really good? do you ever drive it in mtl? lol
mastaKILLAH Legacy Member Apr 23, 2010 #36 thanks guys !! jai encore les gramlights hehe, encore en train de magasiner pour mon prochain set !!