Recherche:

Type: Messages; Utilisateur: Rat^3

Page 1 sur 12 1 2 3 4

Recherche: Recherche effectuée en 0,23 secondes.

  1. Réponses
    0
    Affichages
    145

    Where to go for 5 Ton license/class 3 in Montreal?

    Any input or advice? English preferred.
  2. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    yay money!

    yay money!
  3. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    very interesting main event tonight, two...

    very interesting main event tonight, two different striking styles. Wonderboy almost a 4-1 favourite, I'm tempted to throw some money on AP.
  4. Réponses
    25
    Affichages
    1 788

    pay to take over a lease? lulz

    pay to take over a lease? lulz
  5. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    that's a good point, but at the end of the day...

    that's a good point, but at the end of the day how many fights were decided by legs kicks on a score card lol

    Guys use them for the soul purpose of taking out the other guys game.
  6. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    it is a sneaky technique but how does it differ...

    it is a sneaky technique but how does it differ from hard leg kicks taking out your opponents punching power on his lead leg?
  7. Réponses
    216
    Affichages
    7 507

    Ideally after I sell my condo in MTL, I'm moving...

    Ideally after I sell my condo in MTL, I'm moving my ass to Hudson.
  8. Discussion: No Focus ST For You!

    par Rat^3
    Réponses
    62
    Affichages
    3 248

    A lot better than the current version, wonder if...

    A lot better than the current version, wonder if the same will apply to the next focus RS if they ever release it.
  9. Réponses
    27
    Affichages
    1 798

    Seems like this happens on a regular basis, that...

    Seems like this happens on a regular basis, that neighbor knew exactly what was up and didn't hesitate. Props to give not giving a fuck about his RR lol
  10. Réponses
    19
    Affichages
    627

    Tandori in Ste Annes

    Tandori in Ste Annes
  11. Réponses
    31
    Affichages
    5 010

    after seeing the C43 AMG wagon at the auto...

    after seeing the C43 AMG wagon at the auto show... I think I know what my next car will be.
  12. Réponses
    31
    Affichages
    1 839

    really like it

    really like it
  13. Réponses
    63
    Affichages
    6 677

    Event Coverage: For me in terms of all around looks for a car,...

    For me in terms of all around looks for a car, Volvo and Jags have me sold.

    I hope they never change the look of the 4Runner and the Supra still needs some touching.

    I drove a Armada for a...
  14. Sondage : Event Coverage: A lot of wasted money with zero taste. But...

    A lot of wasted money with zero taste.

    But that Dat is where it's at. Proper build, doesn't scream look at me, looks OEM but goes.

    Sir you get my vote.
  15. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    lol didn't except that last night HC is one tough...

    lol didn't except that last night HC is one tough strong little monkey.
  16. Réponses
    1
    Affichages
    306

    WTB: Rally Armor Mud Flaps Focus RS

    Been out of the car scene for a while, but what would be the nearest dealer in the Montreal area that sells them or cheapest vendor in the States?
  17. Urgren LF: One/two used or new 225/40/18 Michelin pilot alpin pa4

    <3 Montreal roads. Send pm
  18. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    imo Nunes still doesn't impress me. It's just raw...

    imo Nunes still doesn't impress me. It's just raw power and slugging and Cyborg got caught in her own stupid game.

    For me Valentina is still the most complete womens fighter.
  19. Discussion: 2019 plans- car version

    par Rat^3
    Réponses
    51
    Affichages
    5 232

    Recently picked up a 2017 Focus RS, going pick up...

    Recently picked up a 2017 Focus RS, going pick up some minor things (mud flaps, new 18's and rubber, tints). The car itself is really something.
  20. Réponses
    1
    Affichages
    228

    LF: Rally Armor mudflaps Focus RS

    Any local dealers around here that sell Rally Armor mudflaps for a Focus RS?
  21. Réponses
    216
    Affichages
    8 435

    IMO 80% of members on this board probably...

    IMO 80% of members on this board probably couldn't cut it physically to be a letter carrier.

    I did the job for 11 years and loved every minute of it but that's because I have this weird...
  22. Réponses
    3 040
    Affichages
    591 825

    where have you been all my life

    where have you been all my life
  23. Réponses
    9
    Affichages
    763

    ^^ lol would be a little overkill It's the...

    ^^ lol would be a little overkill

    It's the Rams that are only available in man correct? I remember driving one when I was 21, thing was chill as fuck and that torque
  24. Réponses
    9
    Affichages
    763

    How to find out which cars at cost price?

    So through work I'm able to get a few select trucks @ cost pricing. Instead of driving to every dealer and finding out the price, is there a easier way to find out online or does someone on here...
  25. Réponses
    113
    Affichages
    6 726

    Anyone know if they will ever come out with a...

    Anyone know if they will ever come out with a tonned down R? Id love to get one without the leather seats (Dog). Besides that, the car is absolutely perfect for my needs. Quick, sleeper, awd,...
  26. Discussion: Pagani Huayra

    par Rat^3
    Réponses
    16
    Affichages
    905

    cool car just a little too much for me in term of...

    cool car just a little too much for me in term of styling
  27. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    I really see Tony giving Khabib a lot of...

    I really see Tony giving Khabib a lot of problems. He has to be one of the most unique fighters around, a guy with that pace, talent and determination will give anyone issues.
  28. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    Pretty sure it was Zubaira Tukhugov in the red...

    Pretty sure it was Zubaira Tukhugov in the red swinging bombs
  29. Réponses
    163
    Affichages
    5 734

    theres this little doughnut shop in my town...

    theres this little doughnut shop in my town called Panda Doughnuts. It's a mom/pop type operation and it's like my savior for a fresh product. I won't touch Tims food.
  30. Réponses
    26
    Affichages
    1 580

    lol I really give credit to that third officer...

    lol I really give credit to that third officer containing that girl. If that were SQ/SPVM she would have been rock bottomed into next week.
  31. Réponses
    27
    Affichages
    2 313

    isn't this thing a giant piece of shit?

    isn't this thing a giant piece of shit?
  32. Réponses
    8
    Affichages
    923

    tried going into work today but gave up, both...

    tried going into work today but gave up, both 20/40 were beyond fucked.
  33. Réponses
    18
    Affichages
    1 097

    imo, I still feel these cars should not be raced...

    imo, I still feel these cars should not be raced on these type of circuits
  34. Réponses
    14
    Affichages
    1 009

    To be honest I think about doing this at times at...

    To be honest I think about doing this at times at well, not because I need money but I enjoy driving and this sounds odd but, I like meeting strangers or interesting people lol

    That being said, if...
  35. Réponses
    33
    Affichages
    1 894

    I honestly think a bean bag shotgun to the chest...

    I honestly think a bean bag shotgun to the chest would have had a better effect
  36. Discussion: R.I.P xxxtentation

    par Rat^3
    Réponses
    100
    Affichages
    12 330

    wut?

    wut?
  37. Réponses
    4 739
    Affichages
    173 813

    imo I like the trade, Domi is a better player...

    imo I like the trade, Domi is a better player overall. It's a good move for both players who clearly need a change of scene.
  38. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    yea it's a Aussie rugby thing, guys are fucking...

    yea it's a Aussie rugby thing, guys are fucking nuts lol
  39. Réponses
    46
    Affichages
    4 381

    I'm a fan boy but Subaru continues to let me...

    I'm a fan boy but Subaru continues to let me down, totally not impressed on this so called special RA version.

    Give me the R first and a close second would be the RS.
  40. Réponses
    6 886
    Affichages
    528 767

    Need your guys opinion on this, I have always...

    Need your guys opinion on this, I have always been a sucker for this model and considering it a short term lease I figured id enjoy it.. I reached out about the extended warranty but still no word.
    ...
  41. Discussion: Joe Rogan and GSP

    par Rat^3
    Réponses
    21
    Affichages
    1 301

    I was never a fan of GSP but when it comes to...

    I was never a fan of GSP but when it comes to game plans for a fight, respect, and a face for the sport. It's hard to find someone even close to his caliber.
  42. Réponses
    12
    Affichages
    2 379

    interesting to see how many old porches are...

    interesting to see how many old porches are around town, def going to try and show up with my Dad.
  43. Discussion: Trucker's thread

    par Rat^3
    Réponses
    1 004
    Affichages
    83 180

    curious question, but what schools around...

    curious question, but what schools around Montreal offer courses on diesel mechanics? Both trucks and trains?
  44. Réponses
    692
    Affichages
    46 556

    I feel for people that had money on Bottas today...

    I feel for people that had money on Bottas today lol so ugly
  45. Réponses
    428
    Affichages
    18 293

    Wash in 6 Boston in 6 SJ in 6 Nash in 7

    Wash in 6
    Boston in 6
    SJ in 6
    Nash in 7
  46. imo keep the Fiesta, Focus, Fusion, Mustang and...

    imo keep the Fiesta, Focus, Fusion, Mustang and kill the Taurus even though I kinda like that car.
  47. Discussion: Equalizer 2

    par Rat^3
    Réponses
    10
    Affichages
    699

    has potential, I actually enjoyed the first one.

    has potential, I actually enjoyed the first one.
  48. Réponses
    22
    Affichages
    1 290

    nooooo Tandori Bellevue lol love that place

    nooooo Tandori Bellevue lol love that place
  49. Réponses
    4 739
    Affichages
    173 813

    I was having a good drunken debate with my...

    I was having a good drunken debate with my friends last night but who would win in a 7 game playoff series. The current Habs lineup vs the ex habs currently in the playoffs?
  50. Réponses
    692
    Affichages
    46 556

    that was one hell of a race for DR

    that was one hell of a race for DR
  51. Réponses
    182
    Affichages
    6 906

    Most cyclists in this city lack common sense or...

    Most cyclists in this city lack common sense or pretty much the basic rules of the road.

    Which is pretty much why they ride bikes and not cars.
  52. Réponses
    428
    Affichages
    18 293

    gonna stick with my picks, go Preds!

    gonna stick with my picks, go Preds!
  53. Réponses
    428
    Affichages
    18 293

    shit true, I thought the season ended last night

    shit true, I thought the season ended last night
  54. Réponses
    428
    Affichages
    18 293

    Tampa Bay vs New Jersey --- Tampa in 6...

    Tampa Bay vs New Jersey --- Tampa in 6
    Washington vs Colombus ---- Was in 7
    Pittsburg vs Philadelphie ---- Phil in 7
    Boston vs Toronto ----------- Bos in 6

    WEST

    Nashville vs Colorado ---...
  55. Discussion: Gas Monkey 1975 280Z

    par Rat^3
    Réponses
    22
    Affichages
    1 788

    beautiful, out in Vancouver theres a ton of guys...

    beautiful, out in Vancouver theres a ton of guys with tastefully modded Nissans.
  56. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    Connor and J Jones need to start their own...

    Connor and J Jones need to start their own fighting league
  57. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    I have always disliked Connor but props to him...

    I have always disliked Connor but props to him for flying down to let it be know that Artem isnt to be pushed around. Khabib should have know he's pretty much dealing with a thug lol
  58. Discussion: Autoroute 40 fermé

    par Rat^3
    Réponses
    102
    Affichages
    7 063

    someone has to dub some music in the video, fuck...

    someone has to dub some music in the video, fuck that was funny
  59. Réponses
    43
    Affichages
    2 909

    so what do I gotta do to get my hands on one?

    so what do I gotta do to get my hands on one?
  60. Réponses
    428
    Affichages
    18 293

    I'm in, who won last year? lol

    I'm in, who won last year? lol
  61. Maybe I'm racist, but I still question the build...

    Maybe I'm racist, but I still question the build quality of anything coming out of Mexico.

    No wonder it's taking so long to get GTI's here..

    Brb going to hell
  62. says $5000 incentive but on the comments section...

    says $5000 incentive but on the comments section says $3000?
  63. Réponses
    4 739
    Affichages
    173 813

    It's been a while since I watched Montreal play...

    It's been a while since I watched Montreal play but jesus, was I the only one wondering how bad this Drouin @ C experiment looked last night?
  64. Réponses
    40
    Affichages
    2 086

    8k might be a little excessive

    8k might be a little excessive
  65. Réponses
    91
    Affichages
    9 154

    this kid is a god

    this kid is a god
  66. Réponses
    29
    Affichages
    1 888

    Eagles come out strong in the first half leading...

    Eagles come out strong in the first half leading at halftime, Patriots adjust, come back and win the game by 6.
  67. Discussion: SUV - 2018 XC90 or ???

    par Rat^3
    Réponses
    84
    Affichages
    4 010

    I guess getting to be a old fart now, I'm all...

    I guess getting to be a old fart now, I'm all about price, function and which holds the best value. Out of the list you have there my obvious choice is the 4Runner. But the XC90 does look incredible....
  68. Réponses
    67
    Affichages
    4 045

    I'm going under 5k

    I'm going under 5k
  69. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    muscle mass is a hell of a thang, could things on...

    muscle mass is a hell of a thang, could things on FN, it's clear his ground game is absolute shit which could mean little in the HW division, unless he faces a certain few. But if he could get that...
  70. Réponses
    100
    Affichages
    10 022

    So scale 1 to 10 how do you guys find season 2?...

    So scale 1 to 10 how do you guys find season 2? Might invest some time into watching the show, Netflix is absolute garbage these days.
  71. Réponses
    2 322
    Affichages
    101 322

    I don't think the hottest piece of pussy would...

    I don't think the hottest piece of pussy would get me to leave my place now.
  72. Réponses
    23
    Affichages
    2 030

    talking about leases, but when I go to...

    talking about leases, but when I go to leasebusters, I always find these wild cash incentives from this dealer in Sherbrooke. Obviously the monthly payments are much higher but anyone know why some...
  73. Réponses
    2 322
    Affichages
    101 322

    it's still beyond me how my 2000 Accord V6 with...

    it's still beyond me how my 2000 Accord V6 with 233000kms, starts every morning and I havent replaced the battery in years
  74. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    2018 starting off well lol Khabib and Connor...

    2018 starting off well lol Khabib and Connor getting into it a little over twitter.
  75. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    Khabibs ground game is what Fedors use to be

    Khabibs ground game is what Fedors use to be
  76. Discussion: Help.. blown tranny?

    par Rat^3
    Réponses
    27
    Affichages
    1 898

    funny enough, my winter beater 2002 Accord V6 has...

    funny enough, my winter beater 2002 Accord V6 has been acting up with the tranny. On super cold days, theres a rough idle and the traction control is off. Also I can't shift into the normal driving...
  77. Réponses
    44
    Affichages
    2 523

    delete all forms of social media/travel more

    delete all forms of social media/travel more
  78. Discussion: Battlefront II

    par Rat^3
    Réponses
    15
    Affichages
    602

    multi gets boring but when you're playing with...

    multi gets boring but when you're playing with friends 40/40 that's where its at.
  79. I really enjoy that irish green or racing green.....

    I really enjoy that irish green or racing green.. I hope my winter beater lasts because I know what I'm getting lol
  80. Réponses
    103
    Affichages
    8 210

    Not for me, imo the last Jetta especially the GLI...

    Not for me, imo the last Jetta especially the GLI version was perfect for me.
  81. Réponses
    62
    Affichages
    4 365

    those tits.. RIP

    those tits..

    RIP
  82. Réponses
    89
    Affichages
    4 307

    There are days I wish having a office job but,...

    There are days I wish having a office job but, I'm a sick fuck who loves having his body feel like its in pain at the end of the day. Kinda like a runners high where it makes you feel alive in a...
  83. Discussion: car artwork

    par Rat^3
    Réponses
    10
    Affichages
    666

    awesome thanks! I'm going to look into that

    awesome thanks! I'm going to look into that
  84. Discussion: car artwork

    par Rat^3
    Réponses
    10
    Affichages
    666

    no worries, do you have some examples of the...

    no worries, do you have some examples of the artists you know and their work?
  85. Discussion: car artwork

    par Rat^3
    Réponses
    10
    Affichages
    666

    Do you have some examples of the work the guys...

    Do you have some examples of the work the guys you know do? I'm open to all styles.
  86. Discussion: car artwork

    par Rat^3
    Réponses
    10
    Affichages
    666

    So I'm looking for something that's like hand...

    So I'm looking for something that's like hand sketched and vintage looking..

    https://www.planwallpaper.com/static/images/1972-car.jpg
  87. Discussion: car artwork

    par Rat^3
    Réponses
    10
    Affichages
    666

    car artwork

    Does anyone know any good artist that draw images of cars? Iv been decorating my place lately and iv been searching the internet for some decent artists. I'm more or less looking for a artist that...
  88. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    Amazing card, best of the year imo. I had TJ...

    Amazing card, best of the year imo. I had TJ winning but totally shocked with Joanna.

    As for GSP at his age I think the weight gain is a issue. Not only do you gas faster with all that muscle...
  89. Réponses
    100
    Affichages
    10 022

    found season 1 a little too scripted and forced...

    found season 1 a little too scripted and forced to try to be funny, I'm still giving season 2 a shot, love this trio.
  90. Réponses
    6
    Affichages
    19 295

    Important : can you pull the same scam if you send a interact...

    can you pull the same scam if you send a interact etransfer?
  91. Discussion: MotoGP Australia 2017

    par Rat^3
    Réponses
    9
    Affichages
    786

    Also keep in mind VR broke his leg this season,...

    Also keep in mind VR broke his leg this season, for a guy at that age to come back from that injury and still preform, simply one of the best ever.
  92. Réponses
    21
    Affichages
    804

    Violet Angel in SAB is a really underrated place,...

    Violet Angel in SAB is a really underrated place, different stance on pizza but I enjoy going to their terrace in the summer.
  93. Damn I guess it was time, another legend gone too...

    Damn I guess it was time, another legend gone too soon.

    RIP
  94. Réponses
    120
    Affichages
    4 278

    damn that bus driver really jumped the gun on...

    damn that bus driver really jumped the gun on that one
  95. Discussion: RIP Mr Lahey

    par Rat^3
    Réponses
    5
    Affichages
    662

    https://www.youtube.com/watch?v=ti7UHClC-8w

    https://www.youtube.com/watch?v=ti7UHClC-8w
  96. Discussion: RIP Mr Lahey

    par Rat^3
    Réponses
    5
    Affichages
    662

    RIP Mr Lahey

    https://globalnews.ca/news/3806747/actor-john-dunsworth-has-died-at-the-age-of-71/

    I know this type of comedy wasn't for everyone but my god this guy had some of the best lines.
  97. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    I honestly don't think the weight will affect...

    I honestly don't think the weight will affect GSP. A athlete of his nature is just a pure freak in terms of movement and speed. If he brings the proper game plan and doesn't take much damage, this...
  98. Réponses
    41
    Affichages
    1 924

    killing NCAA this year meanwhile the NFL is just...

    killing NCAA this year meanwhile the NFL is just taking it alllllll back fml
  99. Réponses
    4 739
    Affichages
    173 813

    A few of my buddies went to the game last night,...

    A few of my buddies went to the game last night, they said the ambiance and party scene was absolute shit. With the price of going to a game increasing every year, lack of parking, mayhem...
  100. Réponses
    98
    Affichages
    11 097

    Sondage : it's 2017, eating ass is the new oral sex

    it's 2017, eating ass is the new oral sex
  101. Discussion: VW sales rep?

    par Rat^3
    Réponses
    531
    Affichages
    38 320

    they have a few new interesting colors, not too...

    they have a few new interesting colors, not too sure how I feel about the purple.
  102. Réponses
    41
    Affichages
    1 924

    lol I feel for guys who had Wash to cover, such a...

    lol I feel for guys who had Wash to cover, such a wtfffff way to end a game from a betting perspective.

    If I have any lock of the week of NCAA, it's Miami to absolutely crush Florida St.
  103. Réponses
    74
    Affichages
    2 089

    I'm done with the NDP and they probably would...

    I'm done with the NDP and they probably would never get my vote again but I have nothing against him. After watching that video of him pretty much owning that racist cunt, you can tell he will handle...
  104. Réponses
    41
    Affichages
    1 924

    With your teaser, do you lose because of that...

    With your teaser, do you lose because of that push with Florida St? lol heart breaking, I had zero faith with them going into WF.
  105. Discussion: Volvo

    par Rat^3
    Réponses
    88
    Affichages
    5 409

    V60 with the T6 yes please.

    V60 with the T6 yes please.
  106. Réponses
    41
    Affichages
    1 924

    I feel you... instead of going all over (which I...

    I feel you... instead of going all over (which I did last week in the NFL and got hammered) I went hard single bet on Wake Forest +8 and Auburn -8. Pray for me Baby Jesus.
  107. Réponses
    41
    Affichages
    1 924

    In the betting world, today is a tough day for...

    In the betting world, today is a tough day for NCAA
  108. Discussion: MotoGP Aragon / Rossi

    par Rat^3
    Réponses
    9
    Affichages
    745

    He is a god.

    He is a god.
  109. Réponses
    65
    Affichages
    3 502

    Typically I find white looks good on any model...

    Typically I find white looks good on any model car.

    On a side note on a recent trip to Vancouver, Asian people absolutely love white euro cars.
  110. Discussion: Subaru Built STI

    par Rat^3
    Réponses
    14
    Affichages
    1 893

    weakest car add ever

    weakest car add ever
  111. Réponses
    14
    Affichages
    1 213

    Found my next car! I was always a huge fan of the...

    Found my next car! I was always a huge fan of the E series wagons
  112. Réponses
    58
    Affichages
    4 134

    News: looks like they have a spy in the Infinity...

    looks like they have a spy in the Infinity facility
  113. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    Exactly, even when she did get the take down, she...

    Exactly, even when she did get the take down, she sat on her, didn't work for it and killed the clock.
  114. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    I think Valentina won that fight imo big lol...

    I think Valentina won that fight imo

    big lol to the Edmonton fans cheering "Lets go Oilers"
  115. Réponses
    41
    Affichages
    1 924

    Have any NCAA upset predictions this weekend?

    Have any NCAA upset predictions this weekend?
  116. Réponses
    41
    Affichages
    1 924

    True Louis did look super shaky vs Purdue. If...

    True Louis did look super shaky vs Purdue. If they don't get the job vs UNC i'll be ready to push the panic button. Literally all the good games on this weekend only start at and after 7pm.
  117. Réponses
    41
    Affichages
    1 924

    shouldn't have a NCAA thread, literally nobody...

    shouldn't have a NCAA thread, literally nobody follows that here.

    As for the SEC, UGA has a powerful D and awesome run game but as usual, QB is suspect. Especially with Eason down this weekend I'm...
  118. Discussion: Fantasmes

    par Rat^3
    Réponses
    116
    Affichages
    13 675

    Probably be a MMF threesome, tough so find...

    Probably be a MMF threesome, tough so find another dude.
  119. Réponses
    202
    Affichages
    7 772

    Man I would hate to be trying to make a profit on...

    Man I would hate to be trying to make a profit on my old General Lee Charger right about now.
  120. Discussion: Marvel's The Punisher

    par Rat^3
    Réponses
    38
    Affichages
    2 182

    Has potential and I like the actor selection,...

    Has potential and I like the actor selection, hopefully it doesn't get old fast like Luke Cage did.

    Got hooked to that show so fast but grew bored of it just as fast.
  121. Réponses
    291
    Affichages
    11 907

    I'm with this also, now that the dragons know he...

    I'm with this also, now that the dragons know he is one of them, I could see John and his party in deep shit and one of the dragons to the rescue.

    Speaking of dragons, what are your guys opinions...
  122. Discussion: Summer daily 2017 SS

    par Rat^3
    Réponses
    19
    Affichages
    1 872

    How is the daily ride in it? I see a few people...

    How is the daily ride in it? I see a few people complain about the cabin space, blind spot views ect ect.
  123. Discussion: McGregor vs Mayweather

    par Rat^3
    Réponses
    329
    Affichages
    16 354

    I find this whole thing is very scripted and very...

    I find this whole thing is very scripted and very WWE. After watching the HBO episodes, seeing the Vegas odds, and now seeing Floyd doubt himself a little I just think something is up in terms of...
  124. Discussion: VW sales rep?

    par Rat^3
    Réponses
    531
    Affichages
    38 320

    Off the top of your head do you remember what the...

    Off the top of your head do you remember what the interest rate was on the certified used?
  125. Réponses
    3 464
    Affichages
    138 357

    talk about dukes of hazzard

    talk about dukes of hazzard
  126. Discussion: VW sales rep?

    par Rat^3
    Réponses
    531
    Affichages
    38 320

    X2, there's always that argument bla bla bla you...

    X2, there's always that argument bla bla bla you don't need that extended warranty but for a more performance based car like the R, I would def get the extended warranty just to be safe and have...
  127. Discussion: VW sales rep?

    par Rat^3
    Réponses
    531
    Affichages
    38 320

    That is true iv always been the type to be in...

    That is true iv always been the type to be in that lease/finance argument. I'v leased roughly three cars but have had my current car for 4 years now. Looking back on it I just think of the money I...
  128. Discussion: VW sales rep?

    par Rat^3
    Réponses
    531
    Affichages
    38 320

    Yea I wouldn't buy much into there aren't many...

    Yea I wouldn't buy much into there aren't many around, VW in Vaudreuil had a few in stock.
  129. Discussion: VW sales rep?

    par Rat^3
    Réponses
    531
    Affichages
    38 320

    Been in touch with someone at VW also about a...

    Been in touch with someone at VW also about a 2017 R, no real deals, 616$ monthly over 84 months with zero down. I'm torn on waiting for the 2018s, wait for a deal on the 2017s or find a used one....
  130. Réponses
    291
    Affichages
    11 907

    Vegas odds Arya Stark kills a white walker with...

    Vegas odds Arya Stark kills a white walker with that new dagger? I'll take that bet.
  131. Réponses
    79
    Affichages
    4 380

    love that GMC

    love that GMC
  132. Réponses
    85
    Affichages
    5 387

    What's the point of a Nismo Sentra btw?

    What's the point of a Nismo Sentra btw?
  133. Réponses
    76
    Affichages
    4 086

    COF eh.. I also like to cum on girls faces. ...

    COF eh.. I also like to cum on girls faces.

    Seriously shirts are ok but lose the stripes.
  134. Réponses
    603
    Affichages
    31 058

    Pink shirts aren't welcome in 4Runners. In...

    Pink shirts aren't welcome in 4Runners.

    In all seriousness though, Toyota doesn't care if it doesn't have those options with the limited. They have a solid following, know they have a bullet...
  135. Réponses
    69
    Affichages
    5 666

    i'll take this over the new Accord

    i'll take this over the new Accord
  136. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    Entertaining card but that TW/DM championship was...

    Entertaining card but that TW/DM championship was god awful to watch.

    IMO Cowboy got robbed.

    The whole fight I couldn't get over how much bigger Jones is to Cormier, seems like all the guys...
  137. Discussion: Renting a car in Mexico

    par Rat^3
    Réponses
    13
    Affichages
    626

    I wouldn't recommend it, especially if you can't...

    I wouldn't recommend it, especially if you can't speak Spanish. I had a little Nissan Versa, drove it outta Cancun down the coast line and came back through little villages. Was a cool experience...
  138. Réponses
    27
    Affichages
    2 736

    now that's some final destination shit RIP

    now that's some final destination shit

    RIP
  139. Réponses
    603
    Affichages
    31 058

    I second the notion that the GC looks are top...

    I second the notion that the GC looks are top notch and I do enjoy the interior. Just having family who have owned Chrysler/Dodge dealerships, it would be hard for me to pull the trigger on one....
  140. Réponses
    603
    Affichages
    31 058

    4Runners aren't for metrosexual men.

    4Runners aren't for metrosexual men.
  141. Réponses
    50
    Affichages
    3 648

    I remember seeing some guy tear around in his,...

    I remember seeing some guy tear around in his, the thing is a beast but that interior my god.

    I think I would shell out the extra bucks and find a Lexus LS.
  142. Discussion: 2017/18 Civic Type R

    par Rat^3
    Réponses
    988
    Affichages
    83 241

    News: that first gen Type R will always be my first...

    that first gen Type R will always be my first love.
  143. Discussion: 2020 El Camino SS

    par Rat^3
    Réponses
    11
    Affichages
    1 155

    If they brought it back and did it right, it...

    If they brought it back and did it right, it would sell.
  144. Réponses
    84
    Affichages
    4 983

    RIP, their music wasn't my type but they were one...

    RIP, their music wasn't my type but they were one of a kind in terms of that style.
  145. Looks good but throw in a turbo to that V6.

    Looks good but throw in a turbo to that V6.
  146. I wonder also, but I'm pretty sure it would be a...

    I wonder also, but I'm pretty sure it would be a one time payout to the original buyer.
  147. Réponses
    56
    Affichages
    1 979

    Can I borrow 20$?

    Can I borrow 20$?
  148. Réponses
    291
    Affichages
    11 907

    Starting off good so far, what I would do to see...

    Starting off good so far, what I would do to see some of that Sansa Stark bare ass tbnk.
  149. Réponses
    57
    Affichages
    4 725

    Interior will probably be stellar but the team...

    Interior will probably be stellar but the team that is designing Honda products should be left in a Russian gulag.
  150. Réponses
    16
    Affichages
    935

    Thread created with no pics. #useless brb...

    Thread created with no pics. #useless

    brb gonna create a thread seeing spotted Sansa Stark with zero pics.
  151. Réponses
    54
    Affichages
    2 838

    Whatever you do, don't transfer to Toronto. The...

    Whatever you do, don't transfer to Toronto. The biking police will hunt you down; https://twitter.com/TPS_ParkingPal

    Check his ticket he issued 15 hours ago.. There is a fucking Canada Post truck...
  152. Discussion: 2017/18 Civic Type R

    par Rat^3
    Réponses
    988
    Affichages
    83 241

    News: how dare you post one picture.

    how dare you post one picture.
  153. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    loled at that suit but that press conference was...

    loled at that suit but that press conference was god awful, so much scripted bs shit talk. Floyd must be one of the dumbest athletes of all time.
  154. Réponses
    86
    Affichages
    5 828

    Any good deals on kitchen appliances/knifes?...

    Any good deals on kitchen appliances/knifes? Haven't had a chance to take a look.
  155. Réponses
    31
    Affichages
    2 067

    Buying it outright? Think about it, when a brand...

    Buying it outright? Think about it, when a brand new car leaves the dealer you're already losing a crap load on depreciation. If they feel their demo with 6000kms is only worth 1k off I would go new...
  156. Réponses
    54
    Affichages
    2 838

    The job as a letter carrier has really went to...

    The job as a letter carrier has really went to shit, it's pretty much slave work for the shit you have to put up with and do. There are certain areas of Montreal where guys with 25 years of service...
  157. Réponses
    54
    Affichages
    2 838

    Could be a few years before you're permanent...

    Could be a few years before you're permanent paying into the pension/benefits. But a lot of people are retiring soon so it's a good time to come in.
    Slave work at first, work hard and don't get on...
  158. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    Surprisingly a decent card last night even with...

    Surprisingly a decent card last night even with the main event being scrapped.

    Browne legit has the Rousey curse.
  159. Réponses
    52
    Affichages
    4 290

    Road rage or not, this is clear indication that...

    Road rage or not, this is clear indication that the Lexus driver has some serious anger issues and should be charged for attempted murder. Unless the biker had some sort of weapon and the Lexus...
  160. Réponses
    4 739
    Affichages
    173 813

    Depending on the price, Cody Franson could be a...

    Depending on the price, Cody Franson could be a nice fit in Montreal.
  161. Réponses
    4 739
    Affichages
    173 813

    good sign, if he still isn't panning out you have...

    good sign, if he still isn't panning out you have a nice contract to deal away with him.
  162. Réponses
    18
    Affichages
    763

    Couriers blocking bike lanes.. opinion?

    So recently I was in Toronto, walking around I noticed a UPS truck parked half bike lane half curb unloading around 6-8 parcels for a local shop. Next thing you know it I see some cyclist dressed up...
  163. Réponses
    4 739
    Affichages
    173 813

    I smell the trade Price keep Halak fan in you.

    I smell the trade Price keep Halak fan in you.
  164. Réponses
    4 739
    Affichages
    173 813

    Put him in nets with any of those Chicago or...

    Put him in nets with any of those Chicago or Pittsburgh teams and you would have a cup winner. It's not his fault he is constantly playing with a team not built for playoff runs. I'm not even a Habs...
  165. Réponses
    4 739
    Affichages
    173 813

    Was there a no trade clause in his contract? I...

    Was there a no trade clause in his contract? I would be curious to see that.

    I'm not against the numbers for him, personally I find him the best goalie in the NHL so it's hard to argue his worth....
  166. Réponses
    4 739
    Affichages
    173 813

    lol if you guys think RyanNH will work out as...

    lol if you guys think RyanNH will work out as your number one center, get ready for a disaster. Paper clips can push him around in the playoffs.
  167. Réponses
    3 464
    Affichages
    138 357

    lol hes fucking nuts

    lol hes fucking nuts
  168. Réponses
    57
    Affichages
    3 308

    At the end of the day did they take back the...

    At the end of the day did they take back the fridge? Horrible service from A to Z.
  169. Discussion: Poste Canada fail.....

    par Rat^3
    Réponses
    33
    Affichages
    1 972

    Should have driven to Ottawa to mail it out...

    Should have driven to Ottawa to mail it out instead of bum fuck no where Ontario.
  170. Discussion: VW sales rep?

    par Rat^3
    Réponses
    531
    Affichages
    38 320

    is it confirmed the 2018 will come with a man...

    is it confirmed the 2018 will come with a man transmission?
  171. Réponses
    497
    Affichages
    30 769

    let them fight it out in a cage

    let them fight it out in a cage
  172. Discussion: U laugh U lose

    par Rat^3
    Réponses
    39 837
    Affichages
    5 534 267

    Quebec in a nutshell ...

    Quebec in a nutshell


    https://www.youtube.com/watch?v=x0SGPPDcmsY
  173. Discussion: Montreal Under Attack!

    par Rat^3
    Réponses
    30
    Affichages
    1 785

    Saw them training around the airport last week,...

    Saw them training around the airport last week, fucking amazing to see them. People will complain about anything these days.
  174. Discussion: VW sales rep?

    par Rat^3
    Réponses
    531
    Affichages
    38 320

    Typically how much is the extended warranty for a...

    Typically how much is the extended warranty for a R or GTI?
  175. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    going to be a great weekend of fighting,...

    going to be a great weekend of fighting, hopefully the Bellator card isnt over hyped. That fat fuck JH missed weight again.
  176. Discussion: VW sales rep?

    par Rat^3
    Réponses
    531
    Affichages
    38 320

    I try not to read the reviews of the R, as much...

    I try not to read the reviews of the R, as much as I don't need a car right now, I fucking want it.
  177. Réponses
    45
    Affichages
    2 662

    Tom Mulcair checking in. Probably the same...

    Tom Mulcair checking in.

    Probably the same crew that complained about the CF 18s flying over Montreal.
  178. Réponses
    14 814
    Affichages
    1 070 837

    found this online, do want; ...

    found this online, do want;

    http://www.autotrader.ca/a/Toyota/4Runner/Montreal/Quebec/5_32730187_20120220142043078/?showcpo=ShowCPO&orup=1_15_12
  179. Réponses
    103
    Affichages
    6 786

    When you have a lot of pig friends you know whats...

    When you have a lot of pig friends you know whats up.
  180. Réponses
    103
    Affichages
    6 786

    I'v never driven like a douche enough to be...

    I'v never driven like a douche enough to be followed into a parking lot where my car was then keyed up. No.
  181. Réponses
    103
    Affichages
    6 786

    So which is it? You admitted to driving fast in...

    So which is it? You admitted to driving fast in the past but you don't drive fast? I'm just calling you a douche because you come online to create a thread to find someone to find them and physically...
  182. Réponses
    103
    Affichages
    6 786

    We share the same brain son.

    We share the same brain son.
  183. Réponses
    103
    Affichages
    6 786

    OP sounds like a douche and this scenario sounds...

    OP sounds like a douche and this scenario sounds like your typical BMW driver driving like a moron and pissing off the public. Except this time it came back to bite him in the ass. I have a ton of...
  184. Réponses
    35
    Affichages
    2 175

    it's a cute hairdresser car, but not my cup of...

    it's a cute hairdresser car, but not my cup of tea.
  185. Réponses
    26
    Affichages
    1 771

    digging the interior, for what we have currently...

    digging the interior, for what we have currently as small cars, id take this one for sure
  186. Réponses
    2
    Affichages
    637

    bump! curious to see some pics of this.

    bump! curious to see some pics of this.
  187. Discussion: Lost a MR Member today

    par Rat^3
    Réponses
    60
    Affichages
    3 717

    Rip :(

    Rip :(
  188. Réponses
    17
    Affichages
    1 085

    Just doing a quick read up and reliability with...

    Just doing a quick read up and reliability with the 2010 SHO's seems like brakes could be a issue since the 2013's got a upgrade. Besides that I can't seem to find other major issues with it.
  189. Réponses
    17
    Affichages
    1 085

    depending what your budget is OP, I came across...

    depending what your budget is OP, I came across this;

    http://www.autotrader.ca/a/Ford/Taurus/Pointe-Claire/Quebec/5_30861896_20090827100438873/?showcpo=ShowCPO&orup=3_15_5
  190. Réponses
    81
    Affichages
    18 619

    Event Coverage: I second the notion that downtown Montreal is in...

    I second the notion that downtown Montreal is in fact a giant dump.
  191. Réponses
    100
    Affichages
    10 022

    thread revival batman but poor Hammond has done...

    thread revival batman but poor Hammond has done it again.

    https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2017/jun/10/richard-hammond-car-crash-switzerland-the-grand-tour-top-gear
  192. Réponses
    17
    Affichages
    1 085

    Came in seeing "reliability" saw "300", left...

    Came in seeing "reliability" saw "300", left running.
  193. Réponses
    9
    Affichages
    1 166

    When SuperSic passed away that was a tough pill...

    When SuperSic passed away that was a tough pill to swallow, this one is equally as bad. I grew up watching Nicky progress all the way to a Moto GP champ, seeing shit like this happen just goes to...
  194. Out of the current F1 drivers, who would you...

    Out of the current F1 drivers, who would you party the most with, wouldn't want to fist fight and which F1 legend would you want to compete the most against during this era of racing.
  195. Réponses
    497
    Affichages
    30 769

    totally off topic, but Canada Post actually...

    totally off topic, but Canada Post actually released some decent F1 memorabilia, I picked up a few frames and was lucky enough to snatch a Villeneuve one. They are all being sent back to be destroyed...
  196. Discussion: RIP Chris Cornell

    par Rat^3
    Réponses
    27
    Affichages
    1 696

    RIP Chris Cornell

    Saw it trending it over social media and couldn't believe it. Someone must have been in charge of his twitter account since he tweeted literally 9 hours ago.
    ...
  197. Réponses
    54
    Affichages
    3 452

    Road Test: Probably my fav car under 100k but your...

    Probably my fav car under 100k but your comparison is dumb dumb.
  198. Discussion: Official UFC Thread

    par Rat^3
    Réponses
    6 049
    Affichages
    292 654

    Same, one thing that will always outlast BJJ is...

    Same, one thing that will always outlast BJJ is pure power and cardio. I think TW will run a train show throw Maia which sucks since I'm a DM fan.
  199. Réponses
    19
    Affichages
    1 527

    beauty but not feeling the shoes

    beauty but not feeling the shoes
  200. Discussion: Tiguan 2018

    par Rat^3
    Réponses
    10
    Affichages
    1 141

    more pics of your gfs butt in those yoga pants

    more pics of your gfs butt in those yoga pants
Affichage des résultats 1 à 200 sur 2400
Page 1 sur 12 1 2 3 4