Help needed: Dropzone on golf A2 vr6

Status
Not open for further replies.

papasito2004

New member
I found a set of DropZone springs and struts for really cheap, and i just want to know if anyone knows anything about their durability, ride quality, or even quality overall. I want a smooth ride, mabe drop of 1.5'' max on 16'' mags (205/40/16), i have Bilstein (F+R) as my shox.
Any info would help, thanks!
 
Ok thanx !!! Alors qu'est-ce que je fait ? mes shox sont flambette a peine 3000 km, je veut du confort avec un peu de drop, je ne recherche pas des coils pour la course ou pour prendre des virage a haute vitesse. Est-ce que je devrait retourner dans les coils de vw stock ? merci de m'aider dans ma recherche !!!! *banghead*
 
achete soit les springs neuspeed ou des H&R, ya plein de chois, comme tu ne veut pas acheter des coilsover, achete juste les springs,

mais si tu as de largent et que tu espere economiser la dedans ,,, tu fait le mauvais choix, la tenu de route est primordial, My 2 Cents

Filipe
 
Pugnet said:
achete soit les springs neuspeed ou des H&R, ya plein de chois, comme tu ne veut pas acheter des coilsover, achete juste les springs,

mais si tu as de largent et que tu espere economiser la dedans ,,, tu fait le mauvais choix, la tenu de route est primordial, My 2 Cents

Filipe


here is your answer. DO you drive a honda?? no. So any DROPZONE or Nakinatomo and booya coilovers a 150$ are not for you.
 
Yes, booya uses belgium steel to make their products. The belgians aren't only known for chocolate, but also for great spring making steel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top