Voiture Vandalisé Par Pieton

Status
Not open for further replies.

GeoMetro

New member
Je viens de terminer mon stop, et je veut tourner a gauche. Je vois qui a un pieton qui termine de traverser donc je commence mon virage à guache. La pietonne est surprise par moi et fige a 3 pieds de mon auto juste avant de completer de traverser la rue. ELLE FRAPPE MON PARBRISE AVEC SON SAC DE GYM AVEC TELLEMENT DE FORCE QUELLE A CRACKE MON PARBRISE *frustrate *frustrate *frustrate. Je sort de lauto et elle me dit, je pensait que tu allait me frapper et que tu mavais pas vue etc...Elle refuse de me donner son Nom, mais jai prit son numero de plaque de sa voiture stationer a cote.


-Des temoins arrive, et me disent, tu aurait du attendre que elle soit completement rendu sur le trotoire.

-Si elle avait pas fige comme une conne, au moment ou on se serait croisé elle aurait du etre rendu au trotoire.

WTF what should I do?


crazybitch.bmp
 
I hate when so many drivers drive so close to me when I am walking in the street... most of the time they dont care about pedestrians. But we have the absolute priority. Germany is an Heaven for pedestrians.

Maybe you were too close and scared her to death!

Everybody is a pedestrian before being a driver...
 
-its a lose-lose situation, wait to long for pedestrians to cross, and the guy behind you wants to hang you, go too soon, and the pedestrian wants to hang you. WTF.
 
i am srry for your car , but its funny lol hahahaha , le pieton n est vraiment pas en bon humeur lol hahahaha...
 
I think you are supposed to wait for the pedestrian to be on the sidewalk, but i dont get her reaction by swinging her bag at your car...it's not really a split second reflex if you ask me....
 
I am walking at least one and half hour every day in the Montreal streets... I'm always frustrated when I finish my walk because there is always at least one driver who doesnt care about me. And you know, not to be respected just make me angry...

Geometro was not lucky, he took punishment for all the other drivers who are not respecful.

As I said before, You have to walk to go to your car. At that time you're a pedestrian. And you dont want drivers to ignore you when you have the right to walk across the street and the priority to do it...

its is NOT a lose-lose situation at all, pedestrians have no bumpers!
But you, you are sitting comfortably in your car and you are well protected against pedestrians, even when they hit your windshield with a bag...
 
messemble que si je penserais que je me ferais frapper par une auto, ma réaction serait de m'en éloigner le plus possible pour qu'elle m'évite, pas de me garocher dessus pour lui sacrer un coup de sac :dunno:
 
mettez pas seulement la faute sur les voitures , car souvent quand je vais a montreal , les pietons traverse que ca soit rouge ou vert .

tu attends a ta lumière et quand elle vire au vert tu peux pas passer car les pietons continu de passer et finalement tu manques ta lumìère .

Donc le manque de respect est des 2 cotés selon moi , et c'est pas vraiment une raison pour fesser un char , disons que lui dire aurait faire pareil !
 
vantage-v8 said:
I am walking at least one and half hour every day in the Montreal streets... I'm always frustrated when I finish my walk because there is always at least one driver who doesnt care about me. And you know, not to be respected just make me angry...

Geometro was not lucky, he took punishment for all the other drivers who are not respecful.

As I said before, You have to walk to go to your car. At that time you're a pedestrian. And you dont want drivers to ignore you when you have the right to walk across the street and the priority to do it...

its is NOT a lose-lose situation at all, pedestrians have no bumpers!
But you, you are sitting comfortably in your car and you are well protected against pedestrians, even when they hit your windshield with a bag...


so you ALWAYS wait until EVERYONE is on the sidewalk before going?

it's not like the guy was speding or anything he came off from a stop and was turning. and if the girl really was where he drew her on the picasso drawing, i think she over reacted and actually did on purpose to hit his car that hard..
 
PetitJo said:
mettez pas seulement la faute sur les voitures , car souvent quand je vais a montreal , les pietons traverse que ca soit rouge ou vert .

tu attends a ta lumière et quand elle vire au vert tu peux pas passer car les pietons continu de passer et finalement tu manques ta lumìère .

Donc le manque de respect est des 2 cotés selon moi , et c'est pas vraiment une raison pour fesser un char , disons que lui dire aurait faire pareil !

cest vrai....cest tres frustrant aussi quand un pieton ne sarete pas avant de traverser...oui ils ont prioriter et oui ils ont la lumiere verte, mais nous on pese 1000 kg et c pas facile de sareter dans lespace de 5 metres quand tu roule a 50 et que qqun decide de traverser sans regarder avant...mais dans cette situation il etait a un stop...
 
Seriously...

For her to hit my windshield, she almost had to have it planned in her mind before met.

Either that, or that gives you an idea of how slow I was driving.
 
frenky said:
messemble que si je penserais que je me ferais frapper par une auto, ma réaction serait de m'en éloigner le plus possible pour qu'elle m'évite, pas de me garocher dessus pour lui sacrer un coup de sac :dunno:

Ouais, mechant bon shaft contre elle, merci!
 
GeoMetro said:
Seriously...

For her to hit my windshield, she almost had to have it planned in her mind before met.

Either that, or that gives you an idea of how slow I was driving.

is it a CSR question ? no ... its criminal
 
BTW she was walking beside her todler, so if she really was scared, she should of focused on shielding her kid, not on takin revenge on me.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top