Best Buffet in MTL and South-Shore?

Status
Not open for further replies.

Bad306

Legacy Member
What is the best Buffet in MTL and South-Shore.
JUST all you can eat buffet,no regular restaurant.
 
Casa Corfu sur la rue masson, entre st michel et Iberville :)

super bon, prix abordable et la bouffe est fraiche, jétais un de cest founisseur dan sla cuisine, en plus de sa c'est propres et tout est fait maison ou presque!

sur la rive sur, ya la maison de Jade, assez frais et pas trop cher le midi, c'est situdé dans le complexe 20/20 sortie mortagne par la 20 est direction Québec.

:)
 
Fu lam sur des sources c'est bien moi je trouve.... Toujours le même staff et la bouffe roule en maudit....

J'aime bien la serveuse qui me reconnait à toutes les fois que j'y vais même si ça fait 6 mois et qu'elle comprend pas vraiment le francais ni l'anglais. Water, pepsi, budweiser.... c'est son répertoire :D ....... Mais elle est super efficace !!
 
StaticLullaby said:
Casa Corfu sur la rue masson, entre st michel et Iberville :)

super bon, prix abordable et la bouffe est fraiche, jétais un de cest founisseur dan sla cuisine, en plus de sa c'est propres et tout est fait maison ou presque!

sur la rive sur, ya la maison de Jade, assez frais et pas trop cher le midi, c'est situdé dans le complexe 20/20 sortie mortagne par la 20 est direction Québec.

:)


coudonc, tu lis tu dans mes pensées??

calisse c exactement ces 2 places la j'allais dire!
tu peux pas te tromper!!! casa corfu t'a du choix de qualité et la maison de jase t'a le pouding chomeur :p les 2 places sont le best de loin!
 
StreetRacer said:
buffet kirin is also very good


enjoy your meal! :bigup:

From Protegez-vous
===============================
Alimentation
par Pierre Duchesneau

...

Les lieux et l’équipement du Buffet maison Kirin St-Jérome inc. de Saint-Jérôme n’étaient pas gardés propres, une infraction qui explique les 750 $ que le restaurant a dû acquitter.


http://www.pv.qc.ca/chroniques/statique/chroniques206.html

=================================

From Minister of agriculture :

LE BUFFET MAISON KIRIN BROSSARD INC. A EXPLOITE UN LIEU OU L'ON PREPARE, CONDITIONNE,
TRANSFORME, RECOIT ET VEND DES PRODUITS, SANS Y MAINTENIR
LES LOCAUX ET LE MATERIEL PROPRES (ETAT GENERALISE).
RESTAURANT
1875 RUE PANAMA SUITE B 1
BROSSARD, (QC)
1875 RUE PANAMA
BROSSARD, (QC) 2005-04-05
2005-10-11
Infraction
Jugement
4000 $

source : http://www.mapaq.gouv.qc.ca/NR/rdonlyres/8133454D-8C74-4A7E-8B9A-07810953C9EE/0/reg16_2005_11.pdf
 
Last edited:
**********Graphic content ahead, if you are under the age of 16, these words might make you cry to your mother\father(s)**********

I still love you "Bad306"

casaaaaaaaaaa greque, dududududududududu, casaaaaaaaaaaaa grequeeeeeeeee

sorry, i just hated the song with a passion that I wanted to type it...

try BUFFET SHUT THE HELL UP (buffet maharaja, for indian food, i went there 2 times, and boy was it amazing)

what type of food are you looking into man?

Because they got some nice buffet's but all depends on what type of food you want :)

I eat at buffet's a lot so i can fill my purse (YES i have a purse) with food and feed my 8 loving children and my 250lbs+ wife

so just imagine how big of a purse i'd need... before when i couldnt afford i purse i had to bring a garbage bag :(
 
guys fulam doese rock, used to go there plenty of times in the summer, but check out the fulam in stl
its HUGE
 
delsolxxxsir said:
coudonc, tu lis tu dans mes pensées??

calisse c exactement ces 2 places la j'allais dire!
tu peux pas te tromper!!! casa corfu t'a du choix de qualité et la maison de jase t'a le pouding chomeur :p les 2 places sont le best de loin!

En plus, il font des sushi frais dans leur buffet, sa c'est rare :)
 
agreed

the FuLAM in Ville St-Laurent (Spheretech) is the best I've had so far


even better then other FuLams...
 
La Perle on the WI - pretty good... not a buffet you can serve yourself but you can order as much as you want
 
Best Buffet I've been to is La Stanza on Jean-Talon near Langelier if I'm not mistaken... Prefered it to Casa Corfu on Masson.

If you want Indien, delicious butter chicken and that indian bread!, go to Bombay Palace on Ste-Catherine near Atwater.
 
Hot and spicy (if it counts as a buffet)

i liked fu lam (went only in laval).... funny story i was in the bathroom and this chef takes a piss next to me ... while i was washing my hands i looked at him cuz he wasnt gonna wash his hands .. so he jus passed one hand on the water and left... dirty mofo !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top