testing waters...s2000 civic 92

Status
Not open for further replies.

gstringlover

Premium
civic 92 new white paint
s2000 32000 miles 01
rear wheel drive
full tube inside frame including roll cage
rear tub inner fenders
cluster s2000
lowered
stock look,just clean white,lowered with wheels.....

this is just a question because im planning on havn that puppy ready soon.would anyone be interested?and how much would someone wanna pay for a street maybe mid 11 car?
 
Tony has sick deals ....
Tony is the master of hondas ... the proof :

hos thread will keep on going with no price :p

bump nigga
 
lol
the car will be stripped down 100% including all sound glue and undercoating car will be paited inside and out,like i said white, including cage .
 
gstringlover said:
lol
the car will be stripped down 100% including all sound glue and undercoating car will be paited inside and out,like i said white, including cage .
Is it a cage were you use to drop your girlfriend and keep her quiet for the weekend ? :p
 
tes mieux de mettre un prix la dessus parce que tu va avoir des mouches a marde qui vont toffrir 15 000 piasse .....
 
Dragster said:
tes mieux de mettre un prix la dessus parce que tu va avoir des mouches a marde qui vont toffrir 15 000 piasse .....
je veux pas partir de guerre mais d'apres moi ca vaut pas ben ben plus que 15000$, quand tu considere que tu peux avoir une s2000 de l'année 2000 pour environ 20000$, je vois pas l'atrait d'avoir une civic avec un moteur de s2000 qui couterait plus chere que une s2000 au complet :dunno: apart que ca doit etre rapide en sale, mais bon c'est juste une opinion
 
stock clean civic 3000$ complet swap avec différentiel de s2000 tu peut en trouver pour 5000$
roll cage sur mesure ché camo
1500$ pour une belle
9500$ plus linstalation ca va te revenir plus cher que ce que tu va avoir mais si ces pour toi fait le car tu va pouvoir dire que ya pas mal juste toi a avoir sa
mais personnelement jprendai une delsol jen nest déja eux 3 et on diria que honda avait penser les faire rwd car ya dla place entre les 2 banc pour passé un driving shaft amplement et vu que ya aucun banc arriere ces tres haut pour fiter le différentiel
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top