WTB battery?

Status
Not open for further replies.

codenamezero

Legacy Member
WTB (Where or Want) to Buy!

i'm looking for
Buddy CLub Racing Battery 16lbs (125$ US, but they don't ****ing ship to canada)
Optima Yellow 26lbs (145$ US, don't ship to canada either)
or
Some used 51R battery!

a place in Montreal (Blainville) sells the Optima Yellow for 255$ + tx WTFFFFFFFFFFF???

can somone let me know where i can buy a battery? I'm sick of jump starting my car lol.
 
buy an interstate battery. They're good but i don't know if u have a killer sound system. In that case, u would also need a more powerful alternator
 
ive got a battery out of a 96 civic that was holding great charge... come get it for 30 bucks
 
Lol, la meilleur batterie que j'ai eu dans mon char est une Motomaster.

Une Motomaster Eliminator 1000 A.

Moins de 150$ installé, garantie 92 mois et tout le monde sais que les garantie Canadian Tire son très très bonne.

J'écoutais 2 films au cinéparc avec un systeme de son 2 ampli, jamais eu de trouble en hiver et surtout je boostais du monde a tour de bras...
 
is it a 51R? cos i tried to fit my gen2 integra's battery into my gen3, and it was too big.

Moi aussi j'ai une Teg gen3.. et je veux une optima yellow top.. j'ai essayer de trouver la 51R a bon prix.. mais nul part donc j'ai checké un peu sul net et la D34/78 ou D34 fit.. je sais pas si le truc pour le tenir va encore fiter mais rendu la c pas vraiment compliqué.. la seul chose c que les poles sont pas du meme coté.. jsois jvire la batterie de sens ou sois je rallonge le fil du négatif.. mais je crois que jvais opter pour la derniere solution!
 
I could swear that Costco sells optima batteries. The reason why they're expensive is because they're dry cell.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top