Je veux me venger de mon ex j'ai un film de cul d'elle

Post ca icitte, le raw version jme fou de ta queu et de ta face, j'veux juste t'aider de purgé ta revenge...Fait le pour toi man, il faut que ta colere passe

Exactement..on veux juste voir comment ca bouge une saloppe de granby.Mettons que moi savoir que plein de gars ont vu mon ex en train de bouger ca serait un bon debut de revenge.
 
lol je sais pas ce qu'elle a fait, mais suis heureuse que ce soit moi qui garde les vidéo hahahahah
 
Lol

post the link here

and

post the link in ur msn

You can even steal her msn messenger account.

Do burnouts in front of her house

Log on to her dylg account and invite a handful of mans to her house late at night (even better if she lives with her parents)


Simply invite mans late at night to her house..do like if you were her..lol..gogogo

Even simpler!

fast 'n' quick..create a fake ''girl'' account..that way you don't have to steal her passwords..but if u know them **** it go for it.

I've done it lol and after 2 weeks of asking me if i knew who took her accounts i simply told her this:

lOl got ****ed uh! your password is aussistupidequeca..asdumbasthis was the new password to her own account i had taken after she took my heart..so to everyone saying it's mean..msn or heart?pfffff.

Oh sweet revenge :bigup:

and then you wonder why she dumped ur ass? Look at what a braindead kid you are.
 
Ayoyeeeeee faut pas que sa fasse comme l'autre thread avec la sosie de Jessica Alba qu'on a jamais vue crissssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Top