JDM Honda NSX la premiere a Quebec chez Japan Domestic Motor

Status
Not open for further replies.
yeah...an engine as tuned as this must be producing mad WHP YO!!!!

me want numbers!

cause i sure wouldn't pay 55k for a 320whp ricebox.
 
BONER BONER BONER BONER, Holy Shit, I saw this in person. Tasty Mods, Perfection and Erection. 53 K well worth it very nice SUPER CAR.
 
so just for shits n giggles I thought I'd ask..

I was just watching fast and the furious 3: tokyo drift.

You think there's a chance this is the same one from the movie? the one that Han owns in his garage? It looks ****ing identical. maybe there's just more than 1 like this in japan dunno if they came stock like that? looks 110% same though

Take care.
 
Elle est vendu, c pour ca quelle est rendu a quebec, le gars qui la acheter a acheter la NSX , une FD toute modifier, une GTR de 600hp , une silvia , une supra , une moteur de evo , et un autre moteur.
 
Oui je sais c'est le même qui ma acheter trois voitures et il sont parti avec et le chèque de 30,700.00 dollars est revenu pour arret de paiment .
Je nomerai pas son nom mais c'est le pire trou du cul qui ma été donné de rencontré dans ma vie.

J'ai récupéré mes voitures mais avec pas mal de trouble.


Elle est vendu, c pour ca quelle est rendu a quebec, le gars qui la acheter a acheter la NSX , une FD toute modifier, une GTR de 600hp , une silvia , une supra , une moteur de evo , et un autre moteur.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top