So i can't decide what to buy

Status
Not open for further replies.
are those volvo RWD or FWD? sorry for my ignorance lol i never really got interested by them, until now.
 
Je sais que Volvo font des voitures incroyables!!! Les models sont beau et très très solide. Je pense pas que tu te trompes. Ça dépend toujours de l'utilité que tu souhaites en faire...comme tu l'as dit, c'est pas la même game un MDX et une S60.
 
Les S60 T5 sont vraiment nice et sont très dur à trouver en bonne condition (et manuelle surtout). À 130 000km je ne pense pas qu'il y aille des problèmes majeurs. Ce qui est un peu plus tannant à mon goût c'est de trouver un bon garage qui connait les Volvos car perso je n'enverrai pas faire entretenir cette voiture dans le premier garage que je rencontre. C'est toujours plus le fun d'aller dans un garage qui connait ses voitures (un peu comme avec les Volks/Audi)
 
130 k is nothing on the S60 or MDX, or any car for that matter. Are you one of those people that think that at over 100k ANY car starts falling apart and at 200K it's good for the scrapyard?

There's cars with over 400k kms that runs amazingly well, don;t let milleage scare you in any way, just go, test drive and inspect the car properly.

Between the 2 depends what you;re looking for. I'd probably take the MDX for the versatility although the S60 T5 is an amazing car, but if you want something that can also handle well, get the S60.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top