Why is MR so slow?

Status
Not open for further replies.
C,est temps si mr est slow ya des fois où j'arrive meme pas à me connecter, la page me renvoie un message d'erreur.Sutout le Lundi en particulier.
 
Je sais pas vraiment ce qui se passe mais moi chez moi et à la job on est sur Videotron et c'Est slow comme le calisse.. aucun sens mais pas juste sur Montrealracing mais partout... Je me demande si Videotron éprouve pas des problèmes en ce moment... Tous les sites prennent un temps fou a ouvrir.
 
The canoe network seems to have crashed. Because we have their toolbar is affect our site. Seems to be better now.
 
Honestly, it's been annoyingly slow for a long while for me, I would say since before the winter. I sometimes don't even bother coming cause I know it's stupid slow.
 
Je sais pas vraiment ce qui se passe mais moi chez moi et à la job on est sur Videotron et c'Est slow comme le calisse.. aucun sens mais pas juste sur Montrealracing mais partout... Je me demande si Videotron éprouve pas des problèmes en ce moment... Tous les sites prennent un temps fou a ouvrir.

same here

i think videotron is having ****s.. the internet is ****ing slow today
 
C'est pas trop pire pour nous, mais pour ceux qui vend ou achete des trucs sur MR. Ca doit les faire pas mal chier! *td*

that was pretty much what i meant to say but i didn't choose the right words.

i don't mean so much private sales, or even premium, as it's 25$ and there aren't a crazy amount of people and it's worth it. but more, the ones who pay yearly, or biannual subscriptions as sponsors that cost like 500$. and there are shops with 2-3 employees with sponsored accounts as well, that's coin.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top