District 9 Was ****ING SHIT

Status
Not open for further replies.

DrDevil87

Well-known member
Worst
****ing
Movie
EVER

I was pissed off yesterday night
And I'm still pissed off enough to punch babies.
What a ****ing bad movie
 
Yeah its not a movie for everyone. If your kind of movie is comedy or transformers2, the ones that you turn your brain to OFF, chances are you won't like movies like District9 or Watchmen.

Personnaly I am so tired of the same concept and stories producers gives us than when a unique story appears, I ****in appreciate it.
 
Not the worse movie ever but it was shit. I find it amusing that a lot of people think the movie was amazing only because critics said so. They want to look intelligent by saying they loved the movie even if it was crap.
 
Bien que je respecte ceux qui ont aime le film j ai beaucoup de difficulte a comprendre ce que ce film a de si revolutionnaire? Apart le fait que c'est un film d aliens legerement different a cause de l histoire de ghettos, de repression, de camps de concentration ya quoi de si nouveau que ca? Donc tout ce que ca prends pour faire un bon film de sci-fi c'est d adapter un probleme d'actualite d'humains a des bibittes?

Encore une fois je ne tappe pas sur la tete de personne bien que je n'ai pas aime le film du tout j'aimerais comprendre pourquoi les gens en font tout un plat.
 
Randomly saw it the first night it got out, pretty damn good. I really liked the movie. As for critics, I couldn't give a damn what they say about any movie I watch. Entertainment was great and it was very different than the typical movies out there.
 
Bien que je respecte ceux qui ont aime le film j ai beaucoup de difficulte a comprendre ce que ce film a de si revolutionnaire? Apart le fait que c'est un film d aliens legerement different a cause de l histoire de ghettos, de repression, de camps de concentration ya quoi de si nouveau que ca? Donc tout ce que ca prends pour faire un bon film de sci-fi c'est d adapter un probleme d'actualite d'humains a des bibittes?

Encore une fois je ne tappe pas sur la tete de personne bien que je n'ai pas aime le film du tout j'aimerais comprendre pourquoi les gens en font tout un plat.

Exactement, rien de révolutionaire mais il est différent. Moi j'ai aimé ça ... 10x plus que G.I. Jo qui était atroce et transformer qui a été décevant ...
 
for the peoples who didnt like it,explain what you didnt like about it,the way the story was writen is the same thing the human race would do if that were to happen,treat them like shit,try to figure out there weapons then use it on them and use it on the human race for $$$i dont understand where you guys would bring out the ghetto part of where they were living?would of it been better for you guys if they were located in california by the beach
 
and wtf was wrong with GI joe? Movie was entertaining to watch. The story was so Gi Joe, If guns, explosions, hot women, secret headquarters, insane battles and good story doesn't appeal to u then something is wrong with u.
 
Exactement, rien de révolutionaire mais il est différent. Moi j'ai aimé ça ... 10x plus que G.I. Jo qui était atroce et transformer qui a été décevant ...

Oui je te l'accorde c'est different. Ca fait changement mais de la a dire que c'est le film de l'annee?Ok c'est vrai ya pas grand chose pour rivaliser avec ca cette annee, mais ca en fait pas un chef d'oeuvre pour autant. Tant qu'a moi le film etait tres tres ordinaire. La camera m'a tombe sur les nerfs solidement mais c'est un detail. La grosse action sale de la fin m'a vraiment laisse de glace bref je crois qu on est blase la dessus on s'entends.

Alors en bout de ligne y reste quoi? L histoire est differente et bonne juste parce qu'elle demontre le cote animal(voir barbare) de l'etre humain?

Anyways c'est bien tant mieux si beaucoup de gens l'ont aime ca va vous faire un bon Dvd a achete quand il va sortir!
 
I have not seen this movie yet, but isn't this movie depicting the reality in one of the African countries?
 
ce que jai aimer le plus de ce film, c'est de voir a quel point la race humaine c'est la pire race de rapace de cette foutu univers sale! Je connais pas aucun autre etre vivant sur cette planet qui a la chance d'etre aussi intelligent que l'etre humain et aussi stupide qu'un singe a essayer de s'entretuer pour avoir plus d'argent, avoir ce que son voisin a, avoir la plus belle pelouse, avoir plus de pouvoir, avoir plus plus plus...sans arret, jusqu'a detruire tout ce qui l'entoure...n'aller pas croire que je suis mieux.
 
You kidding me?

i guess your one of those who enjoyed GI joe and Transformers 2.

**** no.
I'm more of a Tarantino fan.
And watchmen was amazing, but a bit less if you actually read the novel before, still amazing.

No I somewhat enjoyed the movie until the end.
The ending ****ing killed me.
The movie was good/ok until the ****ing ending.
I mean come on, District 10 and then district 11.

Right when the alien goes '' It'll take 3 years" I was like AW **** THIS MOVIE AINT GOT NO GOD DAMM ENDING.
 
Yeah its not a movie for everyone. If your kind of movie is comedy or transformers2, the ones that you turn your brain to OFF, chances are you won't like movies like District9 or Watchmen.

Personnaly I am so tired of the same concept and stories producers gives us than when a unique story appears, I ****in appreciate it.

Yup.

I hate it when hollywood takes a very well established franchise and re-writes the whole story with people who don't know jack shit about it (ie: let's have polar bears guard superman's fortress of solitude!).

I liked GiJoe and Transformers up to a limit, but they could have been so much more if they had stuck to the script, instead i enjoyed them for what they were, a third rate version of first rate cartoons.

Re-heated stuff is only good if you re-heat it, if you change the receipe, it's not the same anymore. Calling red wine champagne makes no sense to me.

That being said, D9 glued me to my chair.

Finally some fresh content, something down to earth, a scenario based on a "what if" premise that could actually happen instead of making us appear once more as the all-powerful humans vs a highly evolved alien race that would travel the universe, but crumble under our archaic contraptions.

But that's only the short version of the opinion of lil ol me.
 
ce que jai aimer le plus de ce film, c'est de voir a quel point la race humaine c'est la pire race de rapace de cette foutu univers sale! Je connais pas aucun autre etre vivant sur cette planet qui a la chance d'etre aussi intelligent que l'etre humain et aussi stupide qu'un singe a essayer de s'entretuer pour avoir plus d'argent, avoir ce que son voisin a, avoir la plus belle pelouse, avoir plus de pouvoir, avoir plus plus plus...sans arret, jusqu'a detruire tout ce qui l'entoure...n'aller pas croire que je suis mieux.

Les aliens dans D9 foutaient la merde, n'avaient aucun respect pour les humains et n'hesitaient pas à enfreindre les lois.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top