Je cherche un 454 big block chevrolet / WTB 454 BBC.

Status
Not open for further replies.

tijosconaissant

New member
Je cherche un 454 big block chevrolet , cest pas pressant cest pour un projet tranquillement.Ca peux etre un block vide 2 bolts ou 4 bolts , pas doversize de plus de 030.Bloc de camion ou voiture MAIS PAS DE MOTEUR INJECTION , car le pad de la pompe a essence mecanique est pas machine.Jacheterais aussi crank idealement forge mais cast ok. rods  poulies , brackets  etc...Pm moi les pieces que vous avez Jai aussi plusieurs pieces de performance de petit block neuves, carbus ,poulies etc...pour echanges..  - Looking for a good 454 BBC core.- Can be an empty core no more than 030 over, a complete running block, whatever you have for the right price, im not in a hurry.- Can be a block from a truck or car , BUT nothing fuel injected since they dont have the machined pad for the fuel pump.- I can buy parts like forged or cast crank.- interested buying pulleys, good rods etc...I may have parts for trades like th400 , etc ...new  performance parts for small blocks like intake , carbs etc... Pm me.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top