Authentic Rolex daytona white dial 116520 FS

FAST_AUDI

New member
Asking price 11000$, perfect condition, stainless steel, beautiful piece. Watch is being sold to fund the purchase of another watch.

Serious buyers only, watch is safely stored at a friends jewelry store.
 
will? c Don. tu peux regarder les photos de la montre sur timelesswatches.ca C le site officiel de mon bijoutier.
 
Je voudrais savoir , a part donné l'heure , elle fait quoi d'autre cette montre? Parce que à 11 000$ la montre je voudrais pas juste quelle me donne l'heure , j'aimerais aussi avoir de super pouvoir malgré que quand ta une montre à ce prix , ta aussi du pouvoir . ^^
 
Je voudrais savoir , a part donné l'heure , elle fait quoi d'autre cette montre? Parce que à 11 000$ la montre je voudrais pas juste quelle me donne l'heure , j'aimerais aussi avoir de super pouvoir malgré que quand ta une montre à ce prix , ta aussi du pouvoir . ^^

ca c'est le genre de gars qui espère acheter une porche qui peux voler. common....
 
I have this watch with the black face and it's my favorite watch.. 11k is a good deal

beautiful watch! im upgrading to the WG daytona so no need for stainless anymore. thanx for your kind words. This watch will never lose its value, it can only increase with time.
 
if people can't buy 100$ habs tickets, im pretty sure no one will have 11k for a watch, unless you want to laugh at some people who might offer you like 5k, haha.

Anyways, i've seen this watch, it's amazing. Goodluck with your sale.
 
Back
Top