Blacks and Latinos Attack 22 year old during SaintJean Celibrations

Status
Not open for further replies.
Lashes? Are you for real bro? This isn't Saudi. Wallaw man?

The jail cell is their university, they get a masters and a phd in crime.

The whole penal system is messed up. We need reform, major reform.

The first step is to reduce immigration, until we can sort things out. Essentially, the establishment of political party that represents the people.

I think we all agree on one thing, WE NEED CHANGE. We need a new party, not tree hugging hippies without a cause. We need a party that represents the majority of the Quebec working population.

This isn't about Saudi , this is about punishing the criminals. If we can't do with the hippie system, then harsher measures need to be in place. The next criminal will think 10x before he tries to commit a crime because after those lashings, they don't get their meals, exercise, bed, money,..etc

though I am only talking about some crimes which require such a punishment, not petty crimes. and it may seem 'going back to dark ages' (whatever that means), but we need true reform, sometimes you gotta be harsh! :bigup: though i see no hope for such punishments in a country full of tree huggers.
 
This isn't about Saudi , this is about punishing the criminals. If we can't do with the hippie system, then harsher measures need to be in place. The next criminal will think 10x before he tries to commit a crime because after those lashings, they don't get their meals, exercise, bed, money,..etc

though I am only talking about some crimes which require such a punishment, not petty crimes. and it may seem 'going back to dark ages' (whatever that means), but we need true reform, sometimes you gotta be harsh! :bigup: though i see no hope for such punishments in a country full of tree huggers.

http://www.tagtele.com/videos/voir/362
 
Ca fait longtemps que les Élite ont calculer les conséquence de l'immigration massive c'était voulue et prévue perte d'identité, incompréhension/jugement augmentation du racisme et de la violence, création de Ghetto et j'en passe!!! tout forme de révolte éventuelle est voué a l'échec voila la plan.


Exactamundo.

THIS is behind this "multicultural"/die-versity/race mixing push of the last 40 years. Not some feel-good equality fantasy, but the destruction of cultural identity and sovereignty.
 
Je vois pas ce qu'il a écrit car il est sur ma liste de ignored mais de bumper un vieux thread de marde ça mérite un ban de une semaine minimum.
 
Je vois pas ce qu'il a écrit car il est sur ma liste de ignored mais de bumper un vieux thread de marde ça mérite un ban de une semaine minimum.

J'ai écris que c'était difficile de ne pas avoir de préjugés. Même en 2020 il y a les mêmes problèmes dans ces communautés.
Ici au Québec on a nos fameux redneck Explicit garette qui se tappent sa gueule à grand coups de Worldstaaarrrr
 
User blocked clairement ya juste nemo pour pop un thread de ya 10 ans caliss


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Je connais le gars qui se fait poignarder. Cest rendu une autre personne. Mais la sentence de bonbon quon a au quebec... dapres moi le gars est deja sorti du prison
 
Je connais le gars qui se fait poignarder. Cest rendu une autre personne. Mais la sentence de bonbon quon a au quebec... dapres moi le gars est deja sorti du prison

Il doit avoir des traumatismes graves. Genre de gars qui doit scruter tout le monde dans les places publiques.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top