Making a MonClasseur.com profile

Hey scusez les anglosaxons! My engrish iz noth verrie top noutch butt my french is friking ghoody lol

J'pense que j'vais me contenter du français..faudrait pas le perdre ici!
 
Best line to girls when you are outside Quebec: "My engrish iz maybe not too good, but I french verrie well"
 
Hey scusez les anglosaxons! My engrish iz noth verrie top noutch butt my french is friking ghoody lol

J'pense que j'vais me contenter du français..faudrait pas le perdre ici!

Dave stune joke..prends pas ca dmeme :) au moins tu prognes dla poooooooulle kooooot kooott koot!
 
Dave stune joke..prends pas ca dmeme :) au moins tu prognes dla poooooooulle kooooot kooott koot!

Haha sti, j'avais oublié ton nick toi..j'le prend pas mal :p

edit. Ouin mais fkn mon classeur, ya 1% des filles qui me demandent en entrevue qui sont potables... je les scrap toutes la plupart du temps.... GRENADES!!!!!!!!!
 
Haha sti, j'avais oublié ton nick toi..j'le prend pas mal :p

edit. Ouin mais fkn mon classeur, ya 1% des filles qui me demandent en entrevue qui sont potables... je les scrap toutes la plupart du temps.... GRENADES!!!!!!!!!

Wais jsais t'es pas le seul t en fais pas ! Des fois y en as qui sont cutes jusqua ce que t arrives sur leur facebook..Tabarn..
 
J en ai pogne une un moment donne..la fille dit qua fait du spinning 5 fois semaine...jme dis c'est booon! En plus sa photo a l air cuuuuuute...jen pognais presque un boner..Finalement je check sur facebook....fuuuu...
 
Pour ne pas faire du vrai vélo tant qu'à faire? De toutes façons ça fait de grosses cuisses et j'aime pas ça.
 
WOW ...26 views and not one message.... there's a 1st for everything. Let's face it, I'm a big FAIL on this Monclasseur website :run:

Maybe if I put a picture of my schlong while holding a Quebec flag.... :D
 
WOW ...26 views and not one message.... there's a 1st for everything. Let's face it, I'm a big FAIL on this Monclasseur website :run:

Maybe if I put a picture of my schlong while holding a Quebec flag.... :D

I got 71 views and no one added me.

I sent out about 75 invites, got 3 people to add me, 2 haven't answered my messages and the third deleted me after I sent her a message.

I really fail at monclasseur
 
I've only sent one invite and I believe it wasn't accepted lol. I usually don't send messages or anything, I let the fish come to me instead :p
 
Back
Top