Forza Motorsport 4

^^Good find

Other than a little camber i haven't played much with tuning, i like fighting my car coming out of a curve (like irl lol).


I was wondering, is our club MR only? There seems to be some in and out action lately.
 
dude for tunning catch me online i tune all my cars to perfection lol like that corrado the other day on nurburgring
 
^^Good find

Other than a little camber i haven't played much with tuning, i like fighting my car coming out of a curve (like irl lol).


I was wondering, is our club MR only? There seems to be some in and out action lately.

People have friends outside of Mtlracing = P Some people might want to be in carclubs with friends
 
si ya quelqu'un qui veux essayer la Tesla, je l'ai mis dans le garage, ca colle sua route en esti mais c'est tres silencieux. ca commence a faire un peu de bruit a partir de 90-100 mph genre comme un lift electrique !!
 
People have friends outside of Mtlracing = P Some people might want to be in carclubs with friends

Ouch, i was just curious... lol

si ya quelqu'un qui veux essayer la Tesla, je l'ai mis dans le garage, ca colle sua route en esti mais c'est tres silencieux. ca commence a faire un peu de bruit a partir de 90-100 mph genre comme un lift electrique !!

I wanna try that one! Is it a level car?

Btw i love the black mustang, the sound of the turbo is so loud!
 
Ouch, i was just curious... lol



I wanna try that one! Is it a level car?

Btw i love the black mustang, the sound of the turbo is so loud!

the tesla is class A (599) only thing that need level is the engine but didnt do it cause it would go over the "A" class.

BTW there's no clutch in the tesla, only one "gear"
 
4ans = old model = you need adaptor

aEQv7kTjPcyaivKwJxBOYHSRzEYMnF9CSSGIt3PKBjtlpBK43H2PFBWiIkdviwTFzChx4vxgHrAu4c6oKFr9PudP6ARCQZW4qjhgyTh-G2hdnIoEzQ


The white one requires you to buy an adaptor to power up the kinect.
 
4ans = old model = you need adaptor

aEQv7kTjPcyaivKwJxBOYHSRzEYMnF9CSSGIt3PKBjtlpBK43H2PFBWiIkdviwTFzChx4vxgHrAu4c6oKFr9PudP6ARCQZW4qjhgyTh-G2hdnIoEzQ


The white one requires you to buy an adaptor to power up the kinect.

Ouaip ok je veux pas le kinect mais je crois que je vais devoir m,acheter un adaptateur pour le live.

99$ c'est dispendieux pareil pour l'adaptateur microsoft, la xbox vaut quoi maintenant 199?...

en tk!
 
Ouaip ok je veux pas le kinect mais je crois que je vais devoir m,acheter un adaptateur pour le live.

99$ c'est dispendieux pareil pour l'adaptateur microsoft, la xbox vaut quoi maintenant 199?...

en tk!

ya des mad catz chez FS a 30$ sa fais la job en masse
 
Ouaip ok je veux pas le kinect mais je crois que je vais devoir m,acheter un adaptateur pour le live.

99$ c'est dispendieux pareil pour l'adaptateur microsoft, la xbox vaut quoi maintenant 199?...

en tk!

Pour 50$ de plus que j'ai paye pour mon jasper 512megs (149.99$), t'as un xbox nouvelle generation avec le wifi inclus (valeur 100$), 4 gigs de disque dur (pas assez pour forza 4 :() et la prise pour kinect.

Ou

Chez gamestop, ils vendent le kit 4gig+kinect et deux jeux de ton choix (batman par exemple!!lol) pour 299$

La seule chose qui me fait ch... c'est que mon disque dur sur le jasper est pas compatible avec le nouveau. Si au moins je pouvais brancher un disque dur externe...



Euh est-ce que ca se peut que j'ai pas choisi certains dans cette liste a cause des dlc moi-la?
 
Back
Top