Kosei K1 wheels

Status
Not open for further replies.

Stirl_ae86

Legacy Member
Hey guys. I have some Kosei K1 wheels that I will probably be selling. They are 15"x7" white, 6 spoke. They come with 4 mounted Champiro GT50 tires (205/50-15) Tires were used for 3 months, Wheels were used for 3 months+3 track races, thats it! The bolt pattern is 4 bolt, 4x100mm. Perfect for your mk1 mr2, civic etc etc
If anyone is interested, make me an offer. If you want pics, I can get them soon.

EDIT: they are 205/50-15
 
Last edited:
Price is $600 wheels only (which i dont want to do) or $800 wheels and tires (this is a steal since I paid $500 for the tires, at cost price)
 
kosei_k1racing.png
kosei_k1racing.png
kosei_k1racing.png
kosei_k1racing.png


http://www.wheelspecs.com/specs/wheelmodels/212

the wheels only weigh 13.5 pounds
 
sti.. les mags ideals pour mon Mr2 !!! :D
si j'avais pas mon moteur a remonter je te les prendrais tusuite... p-e apres mon rebuilt si ca me coute pas trop cher...
 
delsolxxxsir said:
moi ce qui m'interesse c le poids! si seulement je pouvais vendre mes gsr swirlies! :bigup:

moi aussi :D
j'aime tellement ces mags, mais le "bolt pattern" de mon ae86 est different de mon mr2 SC que j'ai vendu :(
 
Stirl_ae86 said:
moi aussi :D
j'aime tellement ces mags, mais le "bolt pattern" de mon ae86 est different de mon mr2 SC que j'ai vendu :(

Jai prendrai mais pas le bon bolt partner pour mon celica gts. ni mon supra.. Meme choses que ton ae86.. :cry:

Jadore tes mag.. :bigup:
 
J'ai les meme, sauf l'edition Buddy Club (P1 a palce de K1)

Les miens sont 4x114 (pour les toyota et autres), je les echangerais pour les tiens si tu veux.

Mes pneus sont encore en excellent etat, il n'ont pas rouler de l'ete.
 
Stirl_ae86 said:
moi aussi :D
j'aime tellement ces mags, mais le "bolt pattern" de mon ae86 est different de mon mr2 SC que j'ai vendu :(
pour du 4x114.3 va voir osaka y en a...a 500$ avec 4 beau pneue fini. :laugh:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top