My 303whp All Motor K24 RSX-S **new setup on pg.15-16**

So full of win! U better keep that DC5 a long time garanteed it's gonna increase in value, since they stopped building them!


you are right, a white Type-S is pretty rare.+ its def not worth selling after all the
time ,money and effort that was put in. im not selling it anytime soon. Promise.lol

we raced before with his old set up and i just blew his doors off =)

one day rich one day ull see me on the track

stop dreaming/ trolling..
weve been at racetracks together and you refused to race me.. nuff said.
 
sa prend bcq plus d'ouvrage monté un char N/A qui marche qu un char turbo, sérieux je leve mon chapeau, sa fait différant des setup turbo qu on vois partout:bigup:
 
sa prend bcq plus d'ouvrage monté un char N/A qui marche qu un char turbo, sérieux je leve mon chapeau, sa fait différant des setup turbo qu on vois partout:bigup:

merci, encore vous etes trop gentil.
je voulais un motor fiable pour la piste et pour la rue.

d'accord avec toi, jaime etre original et pas aller le route turbo.
oui cest plus cher, mais ca vaux la peine.
 
merci, encore vous etes trop gentil.
je voulais un motor fiable pour la piste et pour la rue.

d'accord avec toi, jaime etre original et pas aller le route turbo.
oui cest plus cher, mais ca vaux la peine.



trop vrai combien de fois que je vois des setup monté trou croche,le moteur pas forgé, intercooler qui tien avec des support a linge, mais sa marche en fou le power easy comme je dit, pis la plus par sa pisse l'huile de partout et toujours brissé, désolé mais un bon setup turbo sa coute pas 2000$
 
trop vrai combien de foit que je vois des setup monté trou croche,le moteur pas forgé, intercooler qui tien avec des support a linge, mais sa marche en fou le power easy comme je dit, pis la plus par sa pisse l'huile de partout et toujours brissé, désolé mais un bon setup turbo sa coute pas 2000$

HAHA, cest vrai.
"short term gain for long term pain"
 
whens ur rice burner going in bud =) ??? and u going to KNS BBQ on saturday getting my car back on friday i hope
 
small update.
installed 4 Koni yellow shocks matched up with my Eibach springs. its a very nice shock for the money. its on the stiffest setting and it feels great.
car sits 3/4 of an inch lower in the rear, and its about the same in the front. this is only a ''temp'' suspension setup.
im rubbing a little on compression, not that bad, i will have to sort that out..lol


pics

P5300023.jpg

P5300020.jpg

P5300017.jpg

P5300019.jpg

P5300015.jpg

P5300009.jpg

P5300005.jpg
 
Back
Top