The "What Are You Listening to Right Now?" Thread.

En plus vu que c'est la première. Elle est clairement plus soft pour jouer sur sirius etc etc.

J'ai hate de voir le reste. Le seul truc weird est que All out Life est pas sur l'album ?

Definitely a radio friendly track, but aside from the chorus it's still pretty damn heavy. All Out Life was a standalone single. I find it strange that it's not on the album, but maybe it just didn't fit right.

Based on the track listing, it sounds like it's going to be a pretty dark album.

1. "Insert Coin"
2. "Unsainted" 4:20
3. "Birth of the Cruel"
4. "Death Because of Death"
5. "Nero Forte"
6. "Critical Darling"
7. "Liar's Funeral"
8. "Red Flag"
9. "What's Next"
10. "Spiders"
11. "Orphan"
12. "My Pain"
13. "Not Long for This World"
14. "Solway Firth"
 
Definitely a radio friendly track, but aside from the chorus it's still pretty damn heavy. All Out Life was a standalone single. I find it strange that it's not on the album, but maybe it just didn't fit right.

Based on the track listing, it sounds like it's going to be a pretty dark album.

1. "Insert Coin"
2. "Unsainted" 4:20
3. "Birth of the Cruel"
4. "Death Because of Death"
5. "Nero Forte"
6. "Critical Darling"
7. "Liar's Funeral"
8. "Red Flag"
9. "What's Next"
10. "Spiders"
11. "Orphan"
12. "My Pain"
13. "Not Long for This World"
14. "Solway Firth"

Yup, Corey said it was pretty much a IOWA vol.2 . Pretty Heavy and dark
 
En plus vu que c'est la première. Elle est clairement plus soft pour jouer sur sirius etc etc.

J'ai hate de voir le reste. Le seul truc weird est que All out Life est pas sur l'album ?

ça ou c'est la plus hard et ils savent qu'ils vont accrocher les vieux fans avec ça. pis le reste de l'Album va être du Stone Sour comme les 2 derniers
 

Il avait fait le show live sur facebook a la sortie de Familiar Drug. Je l'ai pogné live le soir cétais épic. Il on delete de facebook 2-3 heures plus tard.

La playlist est juste parfaite

0:41 Familiar Drugs
5:50 Pulmonary Archery
10:30 This Could Be Anywhere In The World
15:27 Young Cardinals
20:36 Dog's Blood
27:07 Happiness By The Kilowatt / When Doves Cry (Prince Cover)
 
Last edited:
Ca m'fait presque chier d'avoir découvert Jinjer ya a peine 1mois.

Criss que lband est solide , pis Tatiana , hot as fawk.

Le bassiste est solide sur un moyen temps! C'est ''clean'' comme musique, le drum n'est pas garoché à mettre une tonne de hihat et snare pour meubler.

Question de rester dans le thread:

 
À 1min56 :


Where the beat go?
...
...
...
OOOOOOOOOOhhhhh! ain't that somethin'?
Drums came in, you ain't see that comin'

:run: :run: :run:
 
Back
Top