BMW Meet TODAY/AUJOURD'HUI! Orange Julep 7 PM

I got an idea...My friend is he owner of a couple la belle provinces... he owns a 2003 m5 and comes to euro night. we we're talking and thinking of doing some euro west island meets on sunday at the la belle on sources. Sound like something that you guys would be interested in? It would be on private property cuz we know the owner and nodody would bother us... so lemme know what you guys think and we can start this..thanks
 
I got an idea...My friend is he owner of a couple la belle provinces... he owns a 2003 m5 and comes to euro night. we we're talking and thinking of doing some euro west island meets on sunday at the la belle on sources. Sound like something that you guys would be interested in? It would be on private property cuz we know the owner and nodody would bother us... so lemme know what you guys think and we can start this..thanks

Do it.
 
I got an idea...My friend is he owner of a couple la belle provinces... he owns a 2003 m5 and comes to euro night. we we're talking and thinking of doing some euro west island meets on sunday at the la belle on sources. Sound like something that you guys would be interested in? It would be on private property cuz we know the owner and nodody would bother us... so lemme know what you guys think and we can start this..thanks

West island car meet, check this out. http://www.facebook.com/groups/29900...9008330183660/
 
Hey, j'étais justement sur René Lévesque ce soir en sortant de la job et je t'ai vu passer. Vraiment fou le son ne passant. Anyways, ca m'a fait penser que je devrais probablement finir d'editer les pics de la ptite ride et du meet d'après.

En voici quelques unes

Hope you guys like em!


BimmerCruiseWeb-1-1.jpg


Probablement la plaque la plus folle qui existe
BimmerCruiseWeb-3-1.jpg


BimmerCruiseWeb-4.jpg


BimmerCruiseWeb-5-1.jpg


BimmerCruiseWeb-6.jpg


BimmerCruiseWeb-7.jpg


BimmerCruiseWeb-9.jpg


BimmerCruiseWeb-11.jpg


BimmerCruiseWeb-12.jpg


BimmerCruiseWeb-13.jpg


BimmerCruiseWeb-18.jpg


BimmerCruiseWeb-19.jpg


BimmerCruiseWeb-20.jpg


BimmerCruiseWeb-21.jpg


BimmerCruiseWeb-22.jpg


BimmerCruiseWeb-24.jpg


BimmerCruiseWeb-25.jpg


BimmerCruiseWeb-26.jpg


BimmerCruiseWeb-27.jpg


BimmerCruiseWeb-28.jpg


Ya plusieurs de mes pics qui ne sont pas en focus parce que j'ai des problèmes avec le body donc ca a réduit de beaucoup le nombre de pics.

Si y en a que vous voulez avoir en pleine résolution, hésitez pas à le demander!
 
Hey, j'étais justement sur René Lévesque ce soir en sortant de la job et je t'ai vu passer. Vraiment fou le son ne passant. Anyways, ca m'a fait penser que je devrais probablement finir d'editer les pics de la ptite ride et du meet d'après.

En voici quelques unes

Hope you guys like em!

Ya plusieurs de mes pics qui ne sont pas en focus parce que j'ai des problèmes avec le body donc ca a réduit de beaucoup le nombre de pics.

Si y en a que vous voulez avoir en pleine résolution, hésitez pas à le demander!

Haha cool, peut-être que ça résonnait encore plus fort entre les buildings!
Belles photos, good job!! *tu*
La première de mon auto en pleine résolution svp :)

Je l'ai vu aujourd'hui sur st-cath devant Concordia. J'etais stationner un peu plus loin. C'est qui ca?

Les VS-XX WOW!

Oui c'était moi, merci :)

Damn, beautiful M3 Visor.

Thanks man!

The problem I have is never knowing which car to take everyday :) lol

Like a boss :D
 
Back
Top