News: Dynamique Auto Son - Performance Méga Vente - Fri-Sat-Sun

I'm looking for a new weighted shift knob for my RX-8. You guys have anything along those lines? Was thinking about getting one for TWM, but at about $200 I'd figure that I would take a look around first.
 
we have sold wheel and tire packages for the R 35 but this must be done in house only. Please come and visit us for all of the info. We will arrange you a great deal for your wheel kit. We have quite a good selection as well :)
i will come this afternoon im looking for 20" 3 piece wheels
 
Une shop qui vends des mags à 8000$ mais qui est pas capable de demander la permission ou de payer le photographe avant d'utiliser une photo sur son flyer... J'aimerais savoir où avez vous pris cette photo et qui vous a donné la permission de l'utiliser? Je n'ai reçu aucune demande et j'espère que vous serez capable d'offrir une compensation...
 
^

file.php
 
Mah you bananas... Me and my boys came by this afternoon, and thought it was over. Since when did you move to henri bourassa? Mailing list no function? Looking for axles for a 98' eclipse gsx... in stock? ill fly right over!!.. again.
 
Une shop qui vends des mags à 8000$ mais qui est pas capable de demander la permission ou de payer le photographe avant d'utiliser une photo sur son flyer... J'aimerais savoir où avez vous pris cette photo et qui vous a donné la permission de l'utiliser? Je n'ai reçu aucune demande et j'espère que vous serez capable d'offrir une compensation...

be cool bro
 
We emailed over 5000 of our clients when we moved to the new location in December. The new address is listed on our website, facebook and the flyer that is posted. Sorry buddy, if you want to email me your e-mail address I will gladly add you to our mailing list :)
Mah you bananas... Me and my boys came by this afternoon, and thought it was over. Since when did you move to henri bourassa? Mailing list no function? Looking for axles for a 98' eclipse gsx... in stock? ill fly right over!!.. again.
 
Une shop qui vends des mags à 8000$ mais qui est pas capable de demander la permission ou de payer le photographe avant d'utiliser une photo sur son flyer... J'aimerais savoir où avez vous pris cette photo et qui vous a donné la permission de l'utiliser? Je n'ai reçu aucune demande et j'espère que vous serez capable d'offrir une compensation...

Votre travail est excellent mais pourquoi l'atitude? Il semble en lisant cette discusison que le proprio de la voiture connais Dynamaique et lui a donner la photo de son char. Dans ce cas la il semble que vous devez contactez le proprio de la voiture pour lui donner de la marde. D'après moi, je n'engaerais jamais un photographe qui ne me permet pas d'utiliser des photos de mon propre char! Faut être raisonable ici...
 
Une shop qui vends des mags à 8000$ mais qui est pas capable de demander la permission ou de payer le photographe avant d'utiliser une photo sur son flyer... J'aimerais savoir où avez vous pris cette photo et qui vous a donné la permission de l'utiliser? Je n'ai reçu aucune demande et j'espère que vous serez capable d'offrir une compensation...

quote
 
Mehhhhhhh to be honest their after sales service is a joke!!!!! Once the money is paid........especially what I spent......I was disapointed!!!! I would never go back!!!!
 
avec leur rabais de 350$ pour un exhaust, sa revenait au meme prix que n'importe quelle autre shop.........
 
Mehhhhhhh to be honest their after sales service is a joke!!!!! Once the money is paid........especially what I spent......I was disapointed!!!! I would never go back!!!!

What exactly seems to be the problem? We pride ourselves on our service, knowlegable staff proffesional instyallations and especially after sales service, since 1991, by the way. If there is a problem or misunderstanding with an unresolved issue we would be more than happy to hear from you to try and resolve the problem! Call us at 514-494-6434
 
Last edited:
avec leur rabais de 350$ pour un exhaust, sa revenait au meme prix que n'importe quelle autre shop.........

ons a vendu 27 systemes d'exaust en fin de semaine! Des magnaflow, megan racing, apex'i, borla, corsa pis spec-d... ons aimerais avoir plus d'information??
 
call us tomorrow, we would be happy to give you a quote over the phone. thanks
Mah you bananas... Me and my boys came by this afternoon, and thought it was over. Since when did you move to henri bourassa? Mailing list no function? Looking for axles for a 98' eclipse gsx... in stock? ill fly right over!!.. again.
 
In stock, we have about 16 models of Blox, 3 models of GDL, A few skunk 2 and a couple of oem Honda Japan models, all weighted, of course. Most of them between $50-$100
I'm looking for a new weighted shift knob for my RX-8. You guys have anything along those lines? Was thinking about getting one for TWM, but at about $200 I'd figure that I would take a look around first.
I'm looking for a new weighted shift knob for my RX-8. You guys have anything along those lines? Was thinking about getting one for TWM, but at about $200 I'd figure that I would take a look around first.
 
Votre travail est excellent mais pourquoi l'atitude? Il semble en lisant cette discusison que le proprio de la voiture connais Dynamaique et lui a donner la photo de son char. Dans ce cas la il semble que vous devez contactez le proprio de la voiture pour lui donner de la marde. D'après moi, je n'engaerais jamais un photographe qui ne me permet pas d'utiliser des photos de mon propre char! Faut être raisonable ici...

Le proprio de l'auto est aussi en criss que sont char apparaisse sur une publicité sans sa permission.

https://www.facebook.com/photo.php?...95159827.28131.119024638111043&type=1&theater
 
Back
Top