ITT: you tell MR something they don't know about you.

Que je te vois retourner dans ton ancienne vie!

Tu es l'exemple de la réhabilitation et tu as une femme et deux enfants qui t'aiment.

Don't fuck around. L'argent viendra un jour
 
I'm super un healthy at the moment. I had to wear a blood pressure monitoring system for 24h. My peak is over 100 a couple of times per day.

Im an ex drug dealer, got 18 months house arrest. 9 months 24/7 in the house, allowed out only from 12 to 4 p.m on sundays.

I sold a lot of drugs to MR members, cocaine viagara etc.

I used to party a ton. Did 31 bags of blow in one night, not sure how I'm still alive.

I'm over weight.

I still dress like I'm in my 20's I'm almost 40.

I have earrings in both ears.

I dont miss my past life, i do miss the money. I sold drugs from the age of 16 to 33.

I got jumped by 4 bikers, one kicked me in the ribs with steel toe boots.

I hope my mistakes showed my son what not to do in life.



Sent from my SM-G950W using Tapatalk

Wow tout un parcours! Bravo pour ton cheminement, c'est vraiment des gros progres que tu as accomplis!
 
Wow tout un parcours! Bravo pour ton cheminement, c'est vraiment des gros progres que tu as accomplis!
Bro you're the champ here. You accomplished something a ton of people deny being. I hope your head is still on your shoulders, and still going down the right path.

Sent from my SM-G950W using Tapatalk
 
Bro you're the champ here. You accomplished something a ton of people deny being. I hope your head is still on your shoulders, and still going down the right path.

Sent from my SM-G950W using Tapatalk
Merci c'est bien gentil, oui, je suis les tracks du chemin de fer. Je reduis la vitesse au besoin dans les curves. La tete reste a sa place. Pis si jsuis dans une pente parké, je fais a l inverse de Lac Megantic, pis je mets toute les brakes a bras.
 
It's been a while since I havn't seen you around Masaker!

Down for some good old MR Premmy meet somewhere minus the cocaine tracks!
 
J'ai l'impression que je suis la seul.personne encore active sur MR qui a pas encore rencontrer masaker ... Lol

Envoyé de mon CLT-L04 en utilisant Tapatalk
 
J'ai l'impression que je suis la seul.personne encore active sur MR qui a pas encore rencontrer masaker ... Lol

Envoyé de mon CLT-L04 en utilisant Tapatalk
Tu manque pas grand chose. Tsé le gro bedonnant dans SouthPark qui joue a l'ordi? Bah imagine masaker.

Sent from my Moto Z2 Play using Tapatalk
 
J'ai l'impression que je suis la seul.personne encore active sur MR qui a pas encore rencontrer masaker ... Lol

Envoyé de mon CLT-L04 en utilisant Tapatalk


T'as juste a aller acheter des pièces de char chez Theroux.
 
Pas besoin de savon a auto ou une mitaine pour le laver? :D Un ptit sapin sent bon%?
Pour l'instant je suis très bien équipé mais sinon internet! Je j'irais pas dans l'ouest de Montréal pour du savon quand même haha

Envoyé de mon CLT-L04 en utilisant Tapatalk
 
Back
Top