SAMSUNG GALAXY S II Upgrade 4.0

i updated with kies, since then it's become really slow and crashes a lot.
it was much faster and more solid before.
 
noob question but how the hell do you upgrade the system on the samsung galaxy s2? I never udated it since I got it!
 
Essaye avec Kies.

Sinon rend toi service et download MIUI et un bon kernel :)

It's a phone i had given to my GF , internationl version on FIDO right now

Whats the simple way, SI jllui dit ca, pas certain elle va comprendre,

Doent look like theres an easy way since i heard lot of bad stories, if not prove me wrong ??

also ny idea when we'll get it ''leagally'' ?
 
jai un s2 oem , c'est quoi faut je télécharge pour avoir quelque chose de mieux , je crois j'ai update a ICM dernierement sur kies, est qu'il y a autre chose de mieu qui ce fait ?
 
mais est-ce que quelqu'un peut m'expliquer en 2-3 mots ca sert a quoi de root ? de changer de rom ? de overlock ? de flash ????
 
Merci,

Est ce que ca vaut la peine de le faire juste pour les performances et la duree de batterie ? il y a une grosse difference ?

Noob question : cest tu possible de contourner les limittes de donné sur le 4g ?

thx

Envoyé depuis mon GT-I9100M avec Tapatalk
 
Merci,

Est ce que ca vaut la peine de le faire juste pour les performances et la duree de batterie ? il y a une grosse difference ?

My battery started lasting about twice as long after I froze all the bloatware and apps I didn't need.
 
Those with the i9100 with bell should simply root it then flash it to X rom. I'm using CM9, right now on 4.0.4, battery last over 1 day easily and it's smooth.
 
Back
Top