Post a pic of your last purchase

Le Corolla a ma blonde l'hiver je le full aux 2 semaines. Environ 40$ pour 500 km.

Mon 2500 je met 120$ pour en faire 450 km.

Tabarnak 80$ de + pour faire exactement le meme kilometrage, dans les meme conditions et surtout exactement la meme route.....

. 😅
 
Le Corolla a ma blonde l'hiver je le full aux 2 semaines. Environ 40$ pour 500 km.

Mon 2500 je met 120$ pour en faire 450 km.

Tabarnak 80$ de + pour faire exactement le meme kilometrage, dans les meme conditions et surtout exactement la meme route.....

Sauf que dans ton 2500 qui pèse déjà presque 2x le poids de la Corolla, tu peux transporter un Corolla dans le bed...

Comparer des pommes avec du steak.
 
71UUK6p0BAL._SY550_.jpg


x4 for QNAP at home.
 
Sauf que dans ton 2500 qui pèse déjà presque 2x le poids de la Corolla, tu peux transporter un Corolla dans le bed...

Comparer des pommes avec du steak.
Sauf que dans le 2500 le gaz est payer par la compagnie.

Quand j'y pense j'ai pas de depense automobile de Novembre a Avril.
 
Was nostalgic so I picked this up at Canadian Tire over the holidays to play with my buddies during the holidays. Brought us back to a pre-electronic age and we had a blast...

stiga_game_1001.jpg
 
This Should keep me from going crazy for the next couple months.

For those not aware, the person who designed and manufacture these simulators is a long time member on MR. These are sold worldwide.

Now time to finish my pc build.


 
Last edited:
These things are huge. The Rhino is massive. The "regular" Spiderman is exactly 2 feet tall. Absolutely gorgeous work. Carnage and Venom are just epic. The camera flash takes away from the detail/realism of the statue. One thing I have to say... pics don't do these statues justice at all... Gonna need a good/delicate cleaning.

DSC03224_zpsdnk7s2mb.jpg


DSC03223_zpssdlqdh8y.jpg


DSC03222_zpszxbv2nse.jpg


DSC03225_zpskes8ct4k.jpg


DSC03228_zps62yohrg1.jpg


DSC03231_zpswjio8lfe.jpg
 
These things are huge. The Rhino is massive. The "regular" Spiderman is exactly 2 feet tall. Absolutely gorgeous work. Carnage and Venom are just epic. The camera flash takes away from the detail/realism of the statue. One thing I have to say... pics don't do these statues justice at all... Gonna need a good/delicate cleaning.

# VirginAlert,||just kidding, good for you
 
iPhone 128GB

iphone7-black-select-2016


Heard these were limited so went out and bought two more because they taste like liquid gold:

plantation_20.jpg


And one of these since I finished the other one I had:

rum_ron1.jpg
 
C'est pas en temps mais plutôt par où il a pu passer en 3 ans qu'il me surprend. C'est vraiment un tank.

Same. C'est la premiere fois qu'un smartphone me chie pas dans les mains avant la fin d'un contrat. J'ai été pour voir les nouveaux cell pi lvendeur ma dit de le garder car c'est le best bang for the buck.
 
^^ c'est vrai que le 5 toff en sale. Tellement pas déçu que j'ai pogner le Nexus 5x et je l'adore.
 
J'ai mon nexus 5 depuis juin 2014... still going strong! J'ai encore une bonne autonomie de batterie!
 
Back
Top