Post a pic of your last purchase

Wait wait wait im not done. Look at this guy mr windex coming here talking about tires.


Windex what happened bro? You got called out on vwvortex. I guess you like to dig your own hole. Anyways, gtfo and go play in traffic.
7 years ago, dumbass.
Live and learn, I did both.
Plus, I knew it was wrong, did not fight it.

Did you sleep last night digging up my last 7 years online just to find this one jewel of mine?
 
17424945_10154156464676627_863660775277428924_n.jpg


maudit alcool ...
 
j'avais acheter 6kit de 12, je viens d'en racheter 7 kit de 12. Je fais la moitiée de mon sous-sol. Comme le plancher est sur le béton, je veux que ce soit un peu plus chaud et propre; sans trop me faire chier

18910f3c22815857_large.png

https://www.fitnessavenue.ca/heavy-duty-interlocking-foam-mat-12-pack

j'ai déjà une 30 et une 40, j'ai aussi acheté une deuxième 40 lbs
858964934d5d6034_large.png


je voulais acheter aussi une 50lbs, mais ça reviens à environ 70$. Je pense que je vais faire sans pour le moment.
 
Pour en avoir vendu à des pauvres, il va les éclater dans le temps de le dire sur st-patrick

Iv'e been selling maxtrek for 2 years and have had less blowouts and complaints about them than higher end brands.

do you really know anything about tires?
 
Iv'e been selling maxtrek for 2 years and have had less blowouts and complaints about them than higher end brands.

do you really know anything about tires?

Yeah, comparing one brand to 10 other brands together is completely ridiculous. How much maxtrek tires you sell vs all the other brands? And for all the complaints you get, half of them are bogus. After investigation, you find that it's the customer's fault. Selling a specific tire for 2 years, yup, we got an expert on the board!

Think whatever you want, $450 for 2 sets is not a bargain. They are just cheap tires, that's it.
 
Tu vois cette année moi j'ai eu plein de retour sur des nokian hakka8 et R, blow out out of round(brand new) sidewall Avec des bulles etc et aucun retour sur mes pneu chinois zeta. Je dois avoir vendu 10 000 zeta pi 200 nokian. Spa parceque stun pneu chinois que stun pneu à problèmes... Ont est pu en 1995 avec des pneu degeux, sont rendu pas mal mieux depuis 6-7 ans.

Sent from my XT1563 using Tapatalk
 
Hyundai aussi est mieux depuis les 10 dernières années mais ça sera jamais du Toyota ou du Honda qui maintenant se vend au même prix. Chacun son choix mais quand tu possèdes une voiture le moindrement performante et que tu prends le temps de choisir tes pièces pour ensuite payer le moins cher pour tes pneus, personnellement je trouve que tu as pas les priorités au bons endroits. C'est pas un reproche mais je me demande où est la logique la dedans.
 
Yeah, comparing one brand to 10 other brands together is completely ridiculous. How much maxtrek tires you sell vs all the other brands? And for all the complaints you get, half of them are bogus. After investigation, you find that it's the customer's fault. Selling a specific tire for 2 years, yup, we got an expert on the board!

Think whatever you want, $450 for 2 sets is not a bargain. They are just cheap tires, that's it.

Yup, we literally have an expert on board lol, ive been in the wheel and tire industry for a few years now. Iv'e learned that price doesn't necessarily reflect quality

China tires have really stepped up their quality compared to what they used to be. Sure, the compound isn't as good as a continental, but for Masaker's purposes, there's no real need to drop twice the amount on a set of UHP summers.
 
Tu vois cette année moi j'ai eu plein de retour sur des nokian hakka8 et R, blow out out of round(brand new) sidewall Avec des bulles etc et aucun retour sur mes pneu chinois zeta. Je dois avoir vendu 10 000 zeta pi 200 nokian. Spa parceque stun pneu chinois que stun pneu à problèmes... Ont est pu en 1995 avec des pneu degeux, sont rendu pas mal mieux depuis 6-7 ans.

Sent from my XT1563 using Tapatalk

where do you work?
 
Back
Top