Post a pic of your last purchase

Barre de son Vizio reconditionné sur Amazon. Sérieux pour 116$ ça joue en ta! Parfait pour le sous-sol//uploads.tapatalk-cdn.com/20200115/9b8344ded4680d66f86b65ace59a6c30.jpg

Envoyé de mon Pixel 2 XL en utilisant Tapatalk


J'ai acheté ça pour la tv dans chambre , juste pour de la musique c'est ok , mais comme la plupart des barres el cheapo pour les films ou jeux vidéo c'est vraiment nul, la voix ce perd a travers les effets et la musique.
Ça vaut son prix et pas une cenne de plus.
 
Why nottt
799f8f6564905a02e9a0f0ae5493839e.jpg
ce285a85f208af5e6049a0761f78b4fd.jpg
 
J'ai acheté ça pour la tv dans chambre , juste pour de la musique c'est ok , mais comme la plupart des barres el cheapo pour les films ou jeux vidéo c'est vraiment nul, la voix ce perd a travers les effets et la musique.
Ça vaut son prix et pas une cenne de plus.
Donne-moi la

Envoyé de mon Pixel 2 XL en utilisant Tapatalk
 
enwaye le gros, c'est le temps de ce remettre en forme. Plus sérieusement, c'est pour reprendre la course à pied.
NTL14119_ca_detail-2x.png


Nordictrack C1750
Les reviews sont excellent.
 
enwaye le gros, c'est le temps de ce remettre en forme. Plus sérieusement, c'est pour reprendre la course à pied.
https://res.cloudinary.com/iconfitn...o,w_500/v1/site--12/NTL14119_ca_detail-2x.png

Nordictrack C1750
Les reviews sont excellent.
We got one last August. It weighs like 450lbs. Some of the hardware it ships with is ungraded garbage. I took the blister pack with me to the hardware store and bought all new fasteners etc. Don't forget to get the footpod for Zwift.

Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
thanks for the heads up. Will definitely look into the hardware. The pod is in the mail already

you got this same model?
 
Yep exactly the same. I don't use it often as I prefer running outside. It's more for the wife to do something. It came with some membership of something I tossed in the trash

Sent from my EML-L09 using Tapatalk
 
good! Where did you get it from?

yeah, I'm starting to feel guilty about only working out in the basement. The XC ski conditions seems exceptional for the last few days. getting fresh air would be nice.
 
Back
Top