Vos setups

Chu en train de me faire un cactus RGB lol
14309610.jpg
 
Heille les Watercooleux, c'est quoi le meilleur produit pour nettoyer des parts qui ont eu du liquide avec un die/couleur?
 
Nickel plating tu peux juste utilisé de l'eau et du savon.


Tu va enlever le nickel plating avec sa.

CLR c'est pour du stainless steel/chrome et rien d'autre.

"What surfaces should I not use CLR on?


Do not use CLR on any natural stone or marble (including cultured marble), terrazzo, colored grout (any other color than white), any painted, coated, sealed or metallic glazed surfaces, plastics, laminates, Formica, Corian, aluminum, galvanized metals, nickel, oil rubbed bronze, brass, copper, steam irons, leaded crystal, refinished tubs or any damaged or cracked surface. CLR may etch older sinks, tubs and tiles. CLR is corrosive. Avoid contact with wood, clothing, wallpaper and carpeting. Some laminated surfaces (counter tops) are coated with a synthetic surface which may be affected by rust removers; clean spills immediately. Always spot test first on an inconspicuous area. "


"What will CLR do to brass, copper or aluminum?


CLR can not only remove the finish off of brass, aluminum and copper, but can also pit certain grades of brass, copper and aluminum. "

source: https://clrbrands.com/Products/CLR-Household/CLR-Calcium-Lime-Rust-Remover
 
J'ai crissé la souris avec fil dans le parts bin, remplacé par une logitech G502 wireless. Criss les fils devraient pas exister
 
J'ai pu le choix d'upgrade mon CPU et MOBO ... J'ai encore un I7 2600k
Mais ...
View attachment 47460
Nice. Spec?


J'ai vendu mon i7-7700k, 32gb tridentZ, 256gb SSD+2x2TB HDD, Asus Maximus IX Formula z270, h510, AIO, 2x1080 ROG Strix SLI

Remplacé par un Dell G5 (I know!!) I7-10700k, 16gb, 512gb+2TB, RTX3070. Je pense que ça vaut le upgrade pour jouer en ultra wide 1440p
 
Back
Top