What did you do to your VW/Audi today?

Got the rotors back from the machine shop and installed on the car, wheels are finally back on the ground :D The hub was off by 7 thou just enough for it not to fit properly.
 
Last edited:
Picked up a set of rims with a less aggressive offset. Can't wait to put them on.....





20792997_10155600783124350_1302809969_n.jpg
 
Progress on the MK3 today, I replaced the ignition lock so I have two ignition keys know, installed DRL's in the lower grill, kit came with relay, picked up a second rear defrost switch and harness the other day at Kenny's, wired that switch so it controls the DRL's (on/off).
s8L13aK.jpg
fJ33uvR.jpg


Got a bunch of parts to pick state side tomorrow:
Era correct monster mats
From BFI:
E-Code wiring harness
E-Code headlight mounting brackets
SAI delete plug
From Diesel Geek:
Shifter Bushings
From Phonix Engineering:
Shifter cable bracket bushings
From 42DD:
Shift cable end bushings
From Speedlife Motorsport:
Neuspeed VR6 cold air intake
 
Last edited:
À quelle fréquence vous changez vos wipers? 1 an avec les OEM et je pense que je suis dû pour un changement.
 
Pour ceux qui ont un 2.0T et que ca intéresse : j'ai mentionner plus tot avoir un important problème de carbon built up. Ben modit, après avoir appeller le dealer pour avoir une estimation de la job a faire, l'aviseur me mentionne qu'il y a une extension de garantie (2021 dans mon cas) pour un probleme d'injecteur et ils nettoie le carbon built up en même temps! Quand même soulagé de sauver une coupe de 100$!
 
Pour ceux qui ont un 2.0T et que ca intéresse : j'ai mentionner plus tot avoir un important problème de carbon built up. Ben modit, après avoir appeller le dealer pour avoir une estimation de la job a faire, l'aviseur me mentionne qu'il y a une extension de garantie (2021 dans mon cas) pour un probleme d'injecteur et ils nettoie le carbon built up en même temps! Quand même soulagé de sauver une coupe de 100$!

Combien de km ton auto?

Et les symptômes c est quoi?


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
Pour ceux qui ont un 2.0T et que ca intéresse : j'ai mentionner plus tot avoir un important problème de carbon built up. Ben modit, après avoir appeller le dealer pour avoir une estimation de la job a faire, l'aviseur me mentionne qu'il y a une extension de garantie (2021 dans mon cas) pour un probleme d'injecteur et ils nettoie le carbon built up en même temps! Quand même soulagé de sauver une coupe de 100$!

curieux de savoir si ces appliquable sur mon R aussi. un carbon clean up ferais pas de tord!
 
Back
Top