RaceGlaze products @ VAG motorsport

Meguiars Microfiber wash mitt:

dsc6511sx.jpg


Price: 7, 95$

Meguiar’s extra thick Microfiber Wash Mitt is the ultimate choice for show car perfect finishes. The clear coat safe Microfiber lifts and traps dirt and grime for a brilliant, swirl-free finish. The comfort-fit cuff and soft inner lining make this wash mitt a pleasure to use.

-----------------------

La mitaine à lavé de meguiars :

La mitaine en microfibre est safe pour votre peinture et est offert à un prix abordable pour tous. Il n'y a plus de raison d'acheté des mitaines en fausse peau de mouton ou autre matériau de qualité inférieur qui finisse toujours par ce défriché rapidement.
 
Grit guard:

dsc6512q.jpg


dsc6513e.jpg


Price: 11,95

These grit guard help keep the dirts at the bottom of the bucket leaving your mitts free of debris for a swirls-free wash. The black one are ajustable while the yellow aren't. We recommand to have 2 per bucket for maximum efficiency.

----------------

Les plastique girt guard aide à garder les débris dans le fond de votre chaudière pour vous donnez un lavage sans égratignure. Les noirs sont ajustable alors que les jaunes ne le sont pas. On recommande 2 grit guard par chaudière de 5 gallon pour un maximum d'efficience.
 
Wax applicator:

dsc6516.jpg



Price : 1,95 or free with the purchase of a wax.

------------

Applicateur pour cire
 
Hand polish applicator ( White CCS from Lake country)

dsc6517k.jpg



Price: 6,95$

For general polishing and pre-wax cleaning, we recommend the white polishing foam. This is one of the most versatile foam compositions. Use it to apply finishing polishes, pre-wax cleaners, and all in one products

-------------------

Applicateur mousse pour polissage à la main ( mousse blanche de lake country)

Nous avons choisi ce pad car il est le plus versatile et possède juste assez de coupe pour travaillé correctement avec Raceglaze PRO ou cut and cleanse vert. Il peut aussi être assez doux pour Raceglaze paint cleanse sans abrasif.
 
Microfiber applicator:

dsc6520.jpg



Price: 3,95 $


The outer surface of the Microfiber Applicator Pad has all the qualities you've come to expect from the finest 70/30 microfiber technology. The gentle, yet strong fabric is wrapped snuggly around a plush, absorbent sponge. This innovative combination of materials causes wax, polish, dressings, and sealants to spread more evenly, resulting in maximum coverage while using less emulsion.

-------------

Applicateur en microfibre

Cet applicateur est pratiqué pour appliquer tous genre de conditionneur et même des cires ou scellant ou encore un paint cleanse. Nettoyable et ré-utilisable.
 
Chubby microfiber towel

dsc6518c.jpg


Price: 3,95$ / per towel.


- 80/20 polyamide blend
- 250 000 strand per sq inch
- 16,5 x 16,5 inch

These towel are perfectly fine for wiping wax, polish or use for the interior. They are our softest microfibers

-----------

Microfibre chubby

Nos microfibres les plus douce, utilisé les pour l'intérieur, retirer votre polis ou votre cire sur votre peinture.
 
Gold Microfiber:

dsc6519w.jpg



Price : 4,95 $


- 70/30 microfiber towels are perfect for every use.
- SILK BANDED for durable long lasting, safe and scratch-free results
- 360 000 strand per square inch

These towel are the best dryint towel you will EVER use, the extra 110 000 strand over the our chubby make them more absorbant so they are more suited as a drying towel or wiping polish.

-----------

Microfibre en or:

- contours en soie qui n'égratignera pas
- mixture de 70/30
- 360 000 poils par pied/pouce.

Ces microfibres sont parfaites pour absorbé du à peurs 110 000 poils de plus que notre chubby microfibre. Utilisez les pour sècher votre véhicule ou pour essuyer votre poli.
 
salut alex..

juste te dire que je suis passe cher vag pour acheter les produits ... tres beau presentoire et facile dacheter les produits

jai essailler le color enhance pour les plastiques [interieur et exterieur] et Wowow le resultat rien ne colle dessu et le shine reste longtemps.... jai vraiment hate dessailler la cire 4x4 sur mon rubicon

tu vient me convertir raceglaze hahahahah

on se voie le 2 juin thanks vieux !!
 
salut alex..

juste te dire que je suis passe cher vag pour acheter les produits ... tres beau presentoire et facile dacheter les produits

jai essailler le color enhance pour les plastiques [interieur et exterieur] et Wowow le resultat rien ne colle dessu et le shine reste longtemps.... jai vraiment hate dessailler la cire 4x4 sur mon rubicon

tu vient me convertir raceglaze hahahahah

on se voie le 2 juin thanks vieux !!

Merci pour ton feedback!
 
J'espere qu'il reste de la british classic wax je m'en viens en chercher de la rive-sud srait plate de faire la route pour rien :)
 
Back
Top