OFFICIAL Quebec-Montreal dash camera thread ! * Insert video *

Usually I'm a patient guy that never uses his horn but today I absolutely honked the shit out of a fucker that only signaled he was gonna turn left after the light turned green.
 
Usually I'm a patient guy that never uses his horn but today I absolutely honked the shit out of a fucker that only signaled he was gonna turn left after the light turned green.

Je me demande juste se que ca change exactement .... a part de decouvrir sur le fait que tu avancera pas ....au lieu de l'avoir su avant
 
Je me demande juste se que ca change exactement .... a part de decouvrir sur le fait que tu avancera pas ....au lieu de l'avoir su avant
Si tu le sais d'avance tu peux te mettre dans la voie de droite immédiatement et pas devoir attendre que les 20 autres autos dans la voie de droite passent.
 
Sa voiture personnelle doit être une BMW tout simplement. Il est pas habitué à utiliser les clignotants sur le Dodge.
 
C'est plate pour le gars en vélo ,personne souhaite ca, mais honnetement tant pis pour lui et bien fait , la prochaine fois y va au moin ralentir. Pis ya le culot de sacrer apres celui qui conduit le truck .....

je doute que se soit specifiquement diriger vers le chauffeur

et crier que christ ca fait mal et pas sacree apres quelqu'un
 
je doute que se soit specifiquement diriger vers le chauffeur

et crier que christ ca fait mal et pas sacree apres quelqu'un

''you fkn bitch, motherfuker'', who is he directing that to? Fuk him he will learn for next time, I feel bad for the driver that has to waste time fixing his car now, and explaining himself to police and insurance.

Or maybe not, I understand he might be in pain but he doesn't seem 100% all there up there the way he screams.
 
Not from Quebec but at the 8:24 mark or so it shows how little drivers pay attention to where they're going.


Although I understand if you're following a car and they swerve at the last second you will also have to be prepared to swerve.
 
Back
Top