2015 Hyundai Genesis

Je sais pas si ces le combo headlight grille qui me bug ou seulement les headlight ...

Sinon beau char mais il as un petit truc qui me chicotte
 
i just gonna leave this here

329952.jpg



p90055809-b.jpg
 
It's a shame people still use the "It's a Hyundai argument". It's honestly a great improvement over the last model, and not to mention the last model was still a pretty decent car.

j'en ai loué pis j'embarque dans une régulièrement, pis je suis daccor dpour dire que ca reste une hyundai.

oui c'est plus beau, oui c'est mieux qu'avant, mais ca reste un char coréen qui perd de la valeur et qui déprécie (pas juste monétairement) très rapidement.
 
Why do they keep insisting with those huge ass grills that most of the time you dont need that much cooling? IMO it would look even better if it ended at the same height as the headlights!
 
Ils sont supposé arrivé avec une version AWD à partir de 2014, c'est pour ça qu'on a des rabais de fou sur les 2013. Ça devrait donner un bon coup de main pour les ventes.

Très belle la 2015!!
 
J'ai toujours trouvé que Hyundai le design était une copie de plusieurs modèle, par exemple la sonota avec la accord, ou la forte koup avec une civic coupé, cette genesis ressemble à une CLA
 
if hyundai would of made a seperate brand all together....like acura infiniti i think it might of worked out for the better sales wise
 
It's a shame people still use the "It's a Hyundai argument". It's honestly a great improvement over the last model, and not to mention the last model was still a pretty decent car.

That's the problem though isn't it? It's a VAST IMPROVEMENT over their previous model.

Whereas whenever you buy a Honda, Toyota, Subaru, etc it's just different, not an improvement because there's nothing really to improve.

I've had two Hyundais, never again.
 
J'ai toujours trouvé que Hyundai le design était une copie de plusieurs modèle, par exemple la sonota avec la accord, ou la forte koup avec une civic coupé, cette genesis ressemble à une CLA

La Sonata avec la Accord ??

où tu vois la ressemblance ?
 
I never had any respect for hyundai since all they do is copy other manufacturers designs....not surprising for a company that started off making bicycles....


not to mention, the front grill and badge on this one came right off an jag
 
J'ai toujours trouvé que Hyundai le design était une copie de plusieurs modèle, par exemple la sonota avec la accord, ou la forte koup avec une civic coupé, cette genesis ressemble à une CLA

C'est la mentalité coréenne aussi, toujours prendre une recette gagnante d'un concurrent et d'y mettre une sauce personnelle pour pas se faire passer pour des copieurs mais c'est inévitable à chaque fois

Hyundai va jamais me rentrer dans la tête
 
some of you kids need to know the difference between sharing styling cues and straight out copying.

sharing styling cues = every companies these days do it. it's very easy to criticize the design of any model from any company under this reason. it's becoming less and less relevant.
straight out copying = chinese
 
Back
Top