2001 Nissan Maxima 20th Anniversary Edition. Automatic 176,300KM, 2.5" Exhaust. $2750

kangst3r

New member
2001 Nissan Maxima 20th Anniversary Edition. Automatic 176,300KM, 2.5" Exhaust. $2750

Je vends ma 2001 Nissan Maxima édition 20e Anniversaire. Je suis le 2ieme proprietaire ( je l'ai acheté de mes parents ). Automatique 4 vitesse,
227HP, 217 TQ VQ30DE-K.

La voiture est en excellent état mécanique (176XXX km, tire très fort et ne brûle pas d'huile). Transmission est en parfait état et ne glisse pas .
Nouveau muffler 2.5" a été installé en 2011 (Megan Racing OE-RS Catback), qui fait un tres beau son.

L'intérieur est très propre. Cuir noir . Sièges du conducteur et passagers a des déchirures sur le support de siège . Les sièges arrière sont en excellent état. Systeme de son Bose 200 Watts avec Ipod / Iphone adaptateur intégré.

Il y a du rouille sur les deux ailes arrière ainsi que 2 spot mineurs de la sur le toit juste au-dessus du pare-brise . La peinture sur la voiture est en excellent état. A été gardé dans mon garage pour la plupart de sa vie .

Vient avec deux clés ainsi que 2 adapteur démarreurs à distance .

Vient avec 10 pneus . Bridgestone Potenza RE760 6 pneus d'été haute performance , ils ont été utilisés pour seulement deux étés (environ 25000 km ) et 4 pneus Goodyear d'hiver sur jantes noires avec des enjoliveurs Nissan Altima.

Les calipers, disques et pads arrieres ont été changé en Septembre 2013 .
Nouveaux chocs avant ont ete installées en Juillet 2013 .
Nouveau alternateur installé en Octobre 2013 .
Nouveau démarreur a été intallé en Février 2013 .
Nouvelle Batterie ( marque Kirkland de Costco ) installé Juillet 2012.
Prochaine changement d'huile est à 177,300 KM (actuellement à 176 300 KM ) .

J'ai utilisé seulement du 91 de Petro Canada.

Auto parfait comme beater d'hiver.

Raison de vente: Achat d'une 2008 Acura TL

SOLD
___________________________________


I'm selling my Sterling Mist (Silver) 2001 Nissan Maxima 20th Anniversary Edition. 2 Owners (Purchased from my parents). 4 speed automatic, 227HP, 217 TQ VQ30DE-K.

The car is in excellent mechanical condition (176XXX km pulls very hard and burns no oil.) Transmission is in perfect condition and does not slip.
New stainless steel 2.5" muffler was installed in 2011 (Megan Racing OE-RS Catback), sounds really good.

The interior is very clean. Black leather. Driver and Passenger seats do have rips on the seat bolster. Rear seats are in excellent condition. 200 Watt Bose Sound system with Ipod/Iphone adapter built in the arm rest compartment installed from Future Shop.

There is rust, on both rear wheel wells as well as 2 minor spots of rust on the roof just above the wind shield. The paint on the car is in excellent condition and is not fading anywhere. Garage kept for most of its life.

Comes with 2 sets of keys as well as 2 remote starters.

Comes with 10 Tires. 6 Bridgestone Potenza RE760 Summer High Performance tires, they have been used for 2 summers (around 25,000 km) and have plenty of tread left and 4 Goodyear Winter Tires on Black Rims with Nissan Altima Hub Caps.

Rear Calipers, Pads and Discs have been changed in September 2013.
New Front shocks and struts installed in July 2013.
New Alternator installed in October 2013.
New Starter was intalled in February 2013.
Battery (Kirkland from Costco) was changed in July 2012.
Next Oil Change is due at 177,300 KM (currently at 176,300 KM).

Ran on 91 octane gas from Petro Canada since day 1.

Excellent Winter Beater

Reason for sale: Acquired a 2008 Acura TL.

SOLD



nngy.jpg


grg3.jpg


ve8w.jpg


tvay.jpg


ywi3.jpg


ra7o.jpg


fr9s.jpg


0gme.jpg


7sju.jpg


5hdc.jpg


u9kn.jpg


enpg.jpg


9pk9.jpg


kq6e.jpg


khf3.jpg


emq7.jpg


ohrq.jpg


y71t.jpg


1oq1.jpg


6uep.jpg
 
Last edited:
Back
Top