Pauline won't participate in English debate.

Before you read the following, please understand that I think that Pauline should take part in the English debate and that she should be able to speak English properly, this is 2014 after all.

What if the french news outlets in Saskatchewan asked the party leaders to do a french debate and all agreed, except for 1. Would you people have the same reaction? It's a serious question.
 
Elle ne peut pas décider de ne pas y aller ça fait parti de sa job si elle n'est pas capable qu'elle envoie le vp du partie ou n'importe lequel de ses ministres qui seras capable de se faire comprendre et de faire valoir son point. C'est un peu pathétique que la première ministre décide d'éviter le débats en anglais.
 
calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarvecalis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarvecalis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve calis qu'a ménarve

Pas capable...
 
Only one month and she's gone

1003947_673143212748604_1708805407_n.jpg
 
race =/= religion

Not necessarily true.
Aside from a few converts the VAST majority of Muslims are brown or black.

Also... you are nitpicking (big surprise) over nomenclature. It is prejudice, alienation, discrimination of visible minorities. The fact that it isn't "specifically" race, doesn't detract from the fact that it is horrible.
 
Not necessarily true.
Aside from a few converts the VAST majority of Muslims are brown or black.

Also... you are nitpicking (big surprise) over nomenclature. It is prejudice, alienation, discrimination of visible minorities. The fact that it isn't "specifically" race, doesn't detract from the fact that it is horrible.

No one is born with a specific religion, it's just that a majority of blacks/brownies get brainwashed from birth because they are born to religious parents.

It's like hating on someone because of the way they are dressed. Clothes are a choice, a hair style is a choice, tattoos are a choice and religion is a choice.
 
I don't like her obviously but what REALLY saddens me is the support she gets from uneducated mass (or the minority of folks that will benefit from her doing). She could say she eats children for breakfast and still get the same voters on board because for them it's not about being rational, it's about being passionate (french, white, catholic, the good old ways)
 
its a lost cause for the anglos

She get the student votes again and she wins sadly

Lé Bs still vote for her
Lé fonctionnaire
Lé petites entreprise , so many of them that rely only on the goverment for contracts

These are always in the her pocket before she even speaks
 
Même moi je trouve ça ridicule de la part de Pauline. De toutes façons je vote QS.
 
Plz convince more PQ people to vote for QS. It will split the PQ's vote and will hurt them.

And for who are you voting?
Mais je suis assez peu partisant ni intéressé par la politique, à part à 2-3 amis ou mes parents je parle pas de politique plus que ça. De toutes façons je suis un peu loin pour voter.
 
Comment veux tu représenter une province en entier si tu te calisse des anglophones? Peux pas aller a un débat parce que tu te sent pas a l'aise en anglais?! Dafuq esti?! C'est une criss de folle et je suis plus capable d'en entendre parler!

Harper se calisse bien de nous et il nous représente pareil a l'international...
 
Stune mechante bonne strategie de refuser d'aller a se debat la. Elle sais que s'y elle y va elle va avoir l'air d'une cruche et perdre encore plus de vote

Et si le debat a lieu les anglos vont peut etre pencher legerement vers la CAQ se qui va separé le vote des anglo toute au PLQ pour un mixte PLQ-CAQ a l'avantage de POPO
 
Comme si elle avait besoin de ça pour avoir l'air d'une cruche !

Ca fait 30 ans qu'elle nous le prouve déjà
 
Back
Top