École de conduite pour cour de moto

lol c'est comique que t'as jugé avant de rentrer dans mes bureaux :p

Le local est super beau, reste a mettre une pancarte pour m'identifier un peu plus!

Oui on est une toute nouvelle école, mais j'ai travaillé à 5 écoles de conduite à travers MTL et environs.. je sais exactement les point forts (que je retiens à mon école) et les faiblesses (que j'exclus) pour donner le meilleur service possible.

Il n'y a pas gros qui on fait le tour de pas mal toutes les écoles de conduite moto.. mais moi oui.. chaqun se prends pour la meilleure c'est vrai, mais j'te dirai de prendre rendez vous avec moi et ca me fera plaisir de t'en parler un peu meme beaucoup des cours de motos et comment ca marche ;)

514-505-MOTO (6686)
MTL MOTO PRO
Renan
 
Last edited:
^^ i can second all this. He helped me pass, first time, no bullshit.

And i never drove a motorcycle with my learners, ever!
 
Moi j'ai pris des cours privés (1 on 1) avec Lonestar avant qu'il ouvre son ecole. Mais en ce moment il opère une ecole, donc c'est des cours offerts au grand public.
 
J'offre des cours complete en groupe et des cours privés 1 on 1 pour ceux qui veulent investir dans la perfection de leur conduite de moto.

I do it all!!
 
MTLMOTOPRO.com 550$ + taxes pour les membres MR :bigup:

I'm a good guy, you're a good guy, how about you give me a good guy discount? ;)
What kind of bikes do you guys have? Can I do the theoretical exam on my own, or do I need a certificate from a school before I can do that?
 
Hey dwide!

Good guy discount is 550$ + tax! You save about 100$ compared to any other school out there! :bigup:
On top of that, you don't get forced extra classes, no crazy mark ups on the books or bike rentals for exams you may need, a practice track carbon copied from the SAAQ closed circuit exam track and a hell of an instructor who actually cares about his students not only passing their exams but is there to build a confident skilled rider who knows a lot more than just the basics!

I had a lot of students coming from other schools telling me they learned more with me in two hours than they did their entire time at their other school! Why? because i don't smoke cigarettes in the corner shooting the shit with anybody who drops by... I'm on you like glue till i see you're doing things the right way! Not everybody has that passion to teach; i seen many monitors / instructors in other schools just sit in their cars n wait till the 4.5hr class just passed by.. fuck that shit!

Come see me you wont be disappointed :bigup:

Renan
514-505-MOTO (6686)
www.MTLMOTOPRO.com
 
Pas le choix, tu es OBLIGÉ d'être reconnu par l'AQTR (saaq) pour donner des cours de conduite complet, dans le sens que j'imagine que tu peux donner des petits cours privés sans être reconnu par l'AQTR, mais pas faire les examens de la saaq et obtenir ton permis si tu n'as pas fait le cours dans une école reconnue.
 
Bien sur! Nous avons notre permit de l'AQTr :)

Appelez nous au 514.505.6686 et mentionez le special MR pour le prix 550$ + taxes pour le cours complet de moto.

Renan
MTL Moto Pro
514.505.MOTO (6686)
 
py2uju3e.jpg
 
I'm in too. Considering it was 3 days in a row for 3 hours, Renan did a good job at not making it boring. aiming at being in the first batch for the practical exams.
 
20 students + one government official.. I wasnt too too nervous until class 3 when i knew it was final evaluation day!

91% score, im happy it's over so i can bring out more jokes :p

Thanks for the kind words fellahs!
 
Back
Top