E30 M3 Rouge dans le secteur de Québec?

lockeed

New member
Un type que je connaissait dans mon coin possédait une M3 E30 rouge au début des année 2000. Sa fille a hérité de l'auto puis l'aurais vendu (longue histoire...) dans le secteur de Québec mais je ne sait pas à qui ou quand exactement (+/- 5-6 ans selon ce que j'ai appris dernièrement)

Est-ce que quelqu'un de vous possède ou a déjà vue une E30 M3 rouge dans le secteur de la ville de Québec ou des environs? Possible qu'elle soit rendu dans le coin de Mtrl aussi...

TRANSLATION
(Any red E30 M3 in Quebec city area? Car might be in Mtrl area too... unknown for the moment. Car originally belonged to someone I knew)
 
I know of 2 red e30 m3 in mtl, but I'm positive the original owner still owns them... Im just curious but what do you want to know about that one?
 
Was supposed to buy it back in early 2000s (when nobody really cared about them!) and because the owner died... car ended up with his daughter 600km away and I lost track of it... Been looking for it for quite a while but just thought I'd share this on the forum... in case someone know were it is. I guess you can call it a sentimental value...
 
Ya i hear you, well good luck with your search, hopefully the new owner doesn't know what he's driving…...but i highly doubt that! lol
 
Back
Top