How much did you spend on your wife's engagement ring?

'bout tree fiddy.








Hello MR Ballers with 3 months salary Rings!

I am currently looking for some diamonds earing like Birks model: Birks Rosée du Matin™ small diamond hoop earrings, http://www.maisonbirks.com/en/white-gold-small-diamond-hoop-earrings-1707
for the Christmas gift and also for her engagement ring for the month of Febuary when we will be in Indonesia.

Any of you have some reference for some deals or connection with a jeweler? Some what to avoid or do and dont's...

Dealing with Birks repulse me and i feel like fucked in the ass just entering there.
ring for the month of Febuary when we will be in indonesia.

Thank you guys, appreciated.

Any of you have some reference for some deals or connection with a jeweler?

Dealing with Birks repulses me and i feel like beeing fucked in the ass just entering there.

I dealt with a jeweller that makes creations for Birks and paid a fraction of the price of what I would have paid @ Birks. PM me if you want more info :)
 
J'ai payé une bague de fiançailles à ma blonde. entre 100 pi 200$. Pour le mariage je sais pas mais si ca va dans les 4 chiffres ca va etre 2000 et moins. On s'entend que c'est qu'une bague, cela reflète en rien une relation.
 
J'ai payé une bague de fiançailles à ma blonde. entre 100 pi 200$. Pour le mariage je sais pas mais si ca va dans les 4 chiffres ca va etre 2000 et moins. On s'entend que c'est qu'une bague, cela reflète en rien une relation.

si seulement les femmes serait d'accord sur ce point :(
 
je n'ai jamais ete marie mais j'ai offert une tres belle bague a celle qui est devenue la mere de ma fille. elle l'a toujours apprecie et meme si on est plus ensemble depuis un bon moment, elle conserve sa bague dans un safe a la banque et c'est notre fille qui va l'avoir quand elle sera grande. ca va lui faire un souvenir de sa mere pour toujours et lui rappeler aussi qu'on s'aimait tous les deux! beaucoup de filles portent les diamants de leur meres decedees ou separees... c'est quelque chose d'important pour plusieurs femmes alors pourquoi ne pas leur offrir quelque chose d'eternel, de significatif et d'intemporel! la valeur n'a probablement pas d'importance mais je crois que le geste peut en avoir beaucoup
 
Back
Top